• Anonym (Nyfiken ????)

Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?

Snälla va gör ärliga hur ofta runkar ni killar och hur ofta leker ni tjejer med era fittor? Dagligen? Lite då och då?

• Svar på tråden Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?
  • Anonym (Finns redan tråd)
    Anonym (Bocken) skrev 2019-12-15 11:31:00 följande:

Runkar aldrig, min fru är alltid kåt, hon skulle bli förbannad, om jag runkade i stället för att knulla!

Härlig fru du harTungan ute
  • Anonym (Tjejkompisen)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2019-12-15 19:50:33 följande:

Ni som inte använder dildo . Är det pga materialet som inte känns äkta eller någon annan anledning att ni föredrar fingrar/vibrator?

Det känns typ inget med vaginalt för mig om det inte är en riktig kuk och helst ska jag ha känslor för killen för maximal känsla. Då är det underbart.

Men att sticka in en kall plastdildo är ungefär lika upphetsande som att gå till gynekologen.

Men att sticka in egna fingrar på mig själv ger inget heller, känner bara i fingrarna och inget i slidan. Om en kille sticker in fingrar känns det bra dock.
  • riboflavin

Ni som inte använder dildo . Är det pga materialet som inte känns äkta eller någon annan anledning att ni föredrar fingrar/vibrator?

Penetration ger helt enkelt inte speciellt mycket i jämförelse med klitorisstimulering. Jag har också fokus på klittan, kan enstaka gånger använda fingrar invändigt för att stimulera g-punkten.
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Anonym (Kvinna36)

Penetration ger inte mig speciellt mycket glädje. Med klitorisstimulans ger jag mig själv en orgasm varje dag:)

• Oerhörd

Det är för att klitorisorgasm är skönast och enklast - det är så de allra, allra flesta kvinnor fungerar. Jag kan använda leksaker/fingrar för penetration som komplement eller tillsammans med partner, men vill jag bara ha orgasm gör jag det som är skönast och mest effektivt.
  • Anonym (Klittsug)

Runkar flera gånger varje dag. Brukar få otroligt sköna orgasmer av det. Men bäst är det nog att leka med en klitoris och känna hur hon njuter av tungan som slickar där.

• Anonym (Linda)

Lite olika men kanske typ 4 gånger i veckan nu när jag är singel. Har nästan bara fokus på min klitta och mina bröst. Men precis i orgasmen kan det vara skönt att ha ett finger en bit in.

• Anonym (Har sexleksak)
    Anonym (Linda) skrev 2019-12-27 10:26:36 följande:

Lite olika men kanske typ 4 gånger i veckan nu när jag är singel. Har nästan bara fokus på min klitta och mina bröst. Men precis i orgasmen kan det vara skönt att ha ett finger en bit in.

Jag e åxå singel.. Just saying ;)....
  • Anonym (Anon.)

Nästan varje kväll under de perioder då hon inte är hemma.

• Anonym (...)

Dels är det inte mysigt med en kall gummikuk eller sina egna fingrar i sig. Jag föredrar äkta vara, känslor och en varm, tung manlig kropp på mig. Sen har jag aldrig kommit vaginalt, så jag går helt enkelt inte igång på att köra in en dildo i mig själv.. Klitoris är absolut skönast och man kan både styra och känna efter själv hur nära man är.
Svar på tråden Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?