Inlägg från: parnordqvist |Visa alla inlägg
  • parnordqvist

Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?

Anonym (Q35) skrev 2021-03-03 23:25:15 följande:

Rekord är 26 ggr på ett onn, det va mer för att testa o ganska jobbigt.. 70ggr på en dag har jag nog aldrig kommit. Men 30ggr/dag många ggr. Kommer snabbt. Kan få 3-7 orgasmer på under 5 min om jag vill.

Och det gick av sig självt? Behövde inte stimulera mellan orgasmerna? Helt otroligt! Det är nästan ingen idé att ha sex som man. Man blir helt utklassad. 26-1 till kvinnan! Vive la femme!
  • parnordqvist
    Anonym (Theådåra) skrev 2021-03-12 21:18:58 följande:

Jag pullar varje dag flera ggr

Får du multipla då också?
  • parnordqvist

Jag gör det kanske 2 gånger i veckan, det har varit så hela tiden sen jag började i tonåren. Nu är jag 49. Använder både vibrator och lösvagina. Det kanske är ovanligt som man men jag älskar att experimentera sexuellt.

• parnordqvist
    Anonym (Naturligtvis!) skrev 2021-03-22 22:50:50 följande:
    Hon är höggravid med barn 13 och hade trekant med grannes son häromnatten, är orakad, bär aldrig bh och får säkert 50 orgasmer i rad ....
    Det var som faan! Det trodde jag inte. Eller vänta nu...? Är det något skumt med det här? 50 i rad? Låter lite mycket. Höggravid med barn 13? Kan det här vara en överdrift? Det känns nästan så. SÅ bra är kvinnorna inte!
  • parnordqvist
    Anonym (Q35) skrev 2021-03-24 00:31:39 följande:
    Jo, jag fortsätter ju onna givetvis för att komma flera ggr. Men jag kommer fortare o fortare mellan ggrna. Kan komma långa ggr oxå men ibland behöver jag få mej sj att sluta för att det är för jobbigt att orgasmera så länge.. idag upptäckte jag oxå att jag får gåshud över hela kroppen precis när jag kommer :D älskar kroppens njutning.. hela kroppen som vibbrerar o skakar o skälver... yummy.
    Fantastiskt! Ja ni kvinnor kan då njuta på ett helt annat sätt. Det där med gåshud har jag aldrig känt. Äsch, lika bra att jag förblir oskuld. Jag blir bara panikslagen av sex. Är för gammal dessutom. Man skulle ha börjat för 25 år sen, typ.
  • parnordqvist
    Anonym (Naturligtvis!) skrev 2021-03-23 06:05:35 följande:
    Enligt hennes egna inlägg så är det så. 50 orgasmer var min chansning. Hon skriver snart ska du se....

Tro inte på allt du läser.
    Hon behöver inte svara. Jag har inget med det att göra, jag drivs av avundsjuka helt enkelt. Jag känner mig traumatiserad nästan av att läsa om kvinnligt sex jämfört med manligt. Jag slukar allt som skrivs, verkar det som. Har även läst på om clitoris, finns massor på wikipedia. Mycket avancerad konstruktion.
  • parnordqvist
    Anonym (Q35) skrev 2021-03-24 11:04:39 följande:
    Vi kvinnor kan komma på flera sätt, men det finns massor för er män att upptäcka o utforska o olika sätt att komma på också. Jag förstår att man vill ha sex m en annan o det kan va hur fantastiskt som helst men ärligt talat så är onnande i sin ensamhet jädrans grymt det med :) härom dagen hörde jag om en andningsteknik som ska få en att komma utan beröring, det ska jag utforska... ?
    Gör så! Det kommer alltid nya saker att testa. Utan beröring. Fantastiskt om det fungerar.
Svar på tråden Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?