Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?
Snälla va gör ärliga hur ofta runkar ni killar och hur ofta leker ni tjejer med era fittor? Dagligen? Lite då och då?
Snälla va gör ärliga hur ofta runkar ni killar och hur ofta leker ni tjejer med era fittor? Dagligen? Lite då och då?
Jag varken fingerpullar eller använder dildo på mig själv då jag inte tycker om det alls. Håller mig till klitoris.
Finns en annan tråd i ämnet. Annars runkar jag min snart 70-åriga gubbkuk 2 ggr i veckan
Varje gång det blir solförmörkelse.
Runkar aldrig, min fru är alltid kåt, hon skulle bli förbannad, om jag runkade i stället för att knulla!
Jag runkar och använder min pocketpussy 1-3ggr om dagen, men det där går väl lite i perioder..
Det har nog aldrig någonsin hänt att jag fingerpullat mig eller använt dildo för enbart penetration. Ska jag onanera är det klitoris som är i fokus.
En till två gånger dagligen. Det hjälper mig att slappna av, håller med om att det enbart är klitoris i fokus.
Jag kan komma på 20 sekunder med leksaker.
En till två gånger dagligen. Det hjälper mig att slappna av, håller med om att det enbart är klitoris i fokus.
Jag kan komma på 20 sekunder med leksaker.
Samma här, klitorisvibrator. Aldrig dildo eller sticka in fingrar eller något alls...
Gillar sex däremot så äkta vara är det enda som får komma in där :P
Ni som inte använder dildo . Är det pga materialet som inte känns äkta eller någon annan anledning att ni föredrar fingrar/vibrator?