• GlitterLina

Ivf 2020 - ofrivillig barnlöshet

AndraSladdis skrev 2020-09-16 21:46:15 följande:

Är det inte 36-48 timmar efter?

Tycker det låter osannolikt att inte ägglossa med en så stor blåsa som 24mm.

Ja eller hur :( men känner inte av nåt än..

När har det gått 48 timmar? Om jag testade igår morse?
  • GlitterLina
    Alex1992 skrev 2020-09-24 11:15:12 följande:

Hej allihopa! Idag fick se vår lilla böna och höra hjärtat slå! Vi är i chock och oerhört lyckliga och hoppas allt fortsätter gå bra hela vägen! Ha en fin dag <3

Underbart :)
  • GlitterLina
    Trädet91 skrev 2020-09-24 21:15:54 följande:

Vilken glädje! Grattis till er!! :)

Jag var också på ultraljud idag och fick se ett litet tickande hjärta <3. Känner en sådan lättnad för stunden och en stor tacksamhet för att det hittills har gått bra. Nu hoppas jag på att det fortsätter åt rätt håll hela vägen in i mål.

Härligt :)
  • GlitterLina

Om en vecka har jag testdag

Men känner inga symtom så tror det är rätt kört :(

När plussa ni som tidigast efter ett femdagars??

• GlitterLina

Hej jag har ju testdag i helgen. Men smygtesta igår men då va det blankt. I morse fick jag detta, men tycker det är alldeles för svagt för att det ska va en bra graviditet :( va tror ni? Idag är ruvardag 9.
  • GlitterLina

Starkare i morse men fy så nervös kan är att det ska skita sig som det gjorde med första insättningen i mars.

Är i vecka 5 idag 4+0

• GlitterLina

Idag är min riktiga testdag :( & det verkar skita sig denna gången oxå :( :( från i torsdags såg resten bättre ut men nu går det bara utför :( vissa negativa & nån knappt positiv

• GlitterLina

Va på kliniken igår för gravtest & ultrljud. Ultraljudet såg bra ut som om allt kommit ut.

Om vi vill kan vi redan börja nästa månad me ny behandling Provera & Letrozol.

Får prata om det jag & sambon. Vi har ju 2 st 5 dagars kvar i frysen. Men det är både dyrt & känslomässigt jobbigt!

Hur går det för er alla andra? Vissa är väl redan i vecka 30 snart?

Svar på tråden Ivf 2020 - ofrivillig barnlöshet