Ivf 2020 - ofrivillig barnlöshet
Nej va jobbigt!! Har du ringt kliniken och kollat läget med dom?? Hoppas det löser sig!
Så hoppas det blir ägglossning
Nej va jobbigt!! Har du ringt kliniken och kollat läget med dom?? Hoppas det löser sig!
Undersökningen gick bättre än väntat & jag fick hålla en sköterska i handen :)
hon kunde inte se nåt avvikande. Skönt. På tisd ska jag till baks för att göra ultraljud för å kolla så ägglossningen börjar närma sig.
GlitterLina, försöker ni själva under stimuleringen eller är det ett FET med stimulerad cykel??
Gjorde en återföring i förra veckan och i dag kom den dumma mensen. :( Nu har vi inga fler i frysen så det blir att påbörja ny behandling.
Tack! Vi kämpar vidare trots att det känns väldigt jobbigt och orättvist just nu. Håll oss uppdaterad hur det går för dig framöver! Kram
Fick blinkade gubbe på ältestet i morse & ultraljudet i morse bekräftade den blinkande gubben. Hon trodde ägglossning kommer nog ske denna veckan då hon såg stor äggblåsa på höger sida. Så troligtvis insättning nästa vecka sa hon. Väntar bara att ältestet ska bli en fast gubbe så de kan beräkna när exakt jag ska få tillbaka 5dagars embryo/blastocyst :)
Jag va så glad igår morse när jag fick blinkade gubbe på ältestet & ultraljudet visade att äl kunde ske denna veckan
Men nu i morse va ältestet bara en ring :( :( förstår inte
Jag är fortfarande väldigt öm i magen & ägget har inte släppt
Varför blir det såhär ? :(
Jag va så glad igår morse när jag fick blinkade gubbe på ältestet & ultraljudet visade att äl kunde ske denna veckan
Men nu i morse va ältestet bara en ring :( :( förstår inte
Jag är fortfarande väldigt öm i magen & ägget har inte släppt
Varför blir det såhär ? :(
:) på måndag kl 13.30 blir det återföring för mig. Hoppas nu bara att embryot klarar upptiningen!
Vad spännande! Håller tummarna för dig! :)