BF Juni 2020
Plussade idag och fann ingen sådan grupp, så jag startar en.
Grattis till er alla!
Plussade idag och fann ingen sådan grupp, så jag startar en.
Grattis till er alla!
Beräknad omkring den 25e juni med tredje barnet. Är 32 år gammal! Ni mammor över 30, har ni fått gjort KUB ? Eller tidigt UL?
Beräknad omkring den 25e juni med tredje barnet. Är 32 år gammal! Ni mammor över 30, har ni fått gjort KUB ? Eller tidigt UL?
Har också BF i juni, närmare bestämt 25/6! Har ni andra bokat in er hos BM än? Jag har ett tidigt VUL nästa vecka eftersom jag haft MA tidigare, så tänkte vänta med att ringa BM till efter det, men det kanske är sent? Kommer vara i v. 7+6 då.
Har också BF i juni, närmare bestämt 25/6! Har ni andra bokat in er hos BM än? Jag har ett tidigt VUL nästa vecka eftersom jag haft MA tidigare, så tänkte vänta med att ringa BM till efter det, men det kanske är sent? Kommer vara i v. 7+6 då.
Kan även jag joina facebookgruppen? jag skickar en vänförfrågan
Självklart är du välkommen till fbgrubben.
Jennie Lilja heter jag, och har 4 av mina barn som omslagsbild. Skicka en vänförfrågan så kan jag bjuda in dig till gruppen.