BF Juni 2020
Plussade idag och fann ingen sådan grupp, så jag startar en.
Grattis till er alla!
Plussade idag och fann ingen sådan grupp, så jag startar en.
Grattis till er alla!
Är i v.6 5+6, och inatt vaknade jag och mådde illa ?? Vart vaken i 1h och kräktes lite :(
Någon mer som mått illa på nätterna? Det har inte hänt mig innan.
Jag är också ganska känslig av mig. Mitt råd är att du tar med dig någon du litar på när du går till MVC. Jag brukar må ganska dåligt efter kontakt med vården. Jag kan få en känsla av att dom har fördomar eller bara en dålig attityd. På BB fick jag panik på många barnmorskor. Dom var präktiga och kom med råd man inte ville ha eller hetsade om amning vid fel tillfälle.
Jag tänkte även på det du sa om känslor över graviditet. Jag tänker att precis alla känslor är tillåtna och precis lika ?normala? som alla andra. Att inte känna känslor alls är ju en reaktion det med. Jag tror att det är viktigt att vara ödmjuk mot sig själv och ge sig själv tid. Sedan tror jag ju även att många ser det som tabu att inte uppleva en total kärlekschock i samma sekund som man plussar. Att känna mindre eller inget alls skrivs det inte så mycket om..
Hej
Plussade i onsdags 30/10
Var på inskrivning idag och då sa barnmorskan bf 17 juni
Är vårat första och vi har försökt i över 3.5 år
Hej
Plussade i onsdags 30/10
Var på inskrivning idag och då sa barnmorskan bf 17 juni
Är vårat första och vi har försökt i över 3.5 år
Aaaaaahhhh, kan inte tiden bara gå fortare?!? Jag väntar på att få gå till MVC och tjata till mig ett VUL. Har tid nu på måndag men det känns som om jag väntat JÄTTE länge :-/ Är så sönder stressad eftersom jag förväntar mig att få blödningar när som helst. Som med MAt jag fick förra gången Måste få se att allt är OK....
Grattis! Så efterlängtat!
Vecka 6+2. Nu börjar illamåendet kännas lite mer, även om det går upp och ner. Ioch igår morse har det varit svårt att komma upp ur sängen öht, har nästan känt mig sjuk.
Drömmen speglar väl all den oro jag har, antar jag.
För övrigt kan ju jag också erkänna att jag efter att jag plussat också känt en hel del tveksamma och ångerfulla känslor
Nu är det mest min oro för MF/MA som plågar mig, men det är ju tyvärr inget jag kan göra så mycket åt.
Tack satt på toan och grinade som en galning :D
Hej! Kan man joina er? Jag är i vecka 8 (7+6) och är beräknad 15 juni 2020! Första barnet
Hejsan skulle med vilja joina FBgruppen. Är gravid vecka 8 (7+4) och beräknat BF är 15 juni. Detta blir tredje knodden om allt går vägen. Har en dotter född juni 2014 och en son född maj 2015.