BF Juni 2020
Plussade idag och fann ingen sådan grupp, så jag startar en.
Grattis till er alla!
Plussade idag och fann ingen sådan grupp, så jag startar en.
Grattis till er alla!
Idag lyckades jag fånga hjärtljuden med dopplern hemma. Helt otrolig känsla med bekräftelse att allt är bra.
Hörde av mig MVC förra veckan, torsdag morgon, och har fortfarande inte fått någon återkoppling. >( Jag är så less på vården, är så less på att behöva ha SÅ mycket med dom att göra, att man ska behöva jaga dom för allt! :(
Måendet är fortfarande bara ett enda svart håll, men nu med en redig förkylning på det hela. Känner att det kanske är dags att försöka reda ut (dom icke befintliga) känslorna, och om jag vill behålla, då jag gått in i vecka 8 nu.. :/ hade varit enklare om jag hade någon att prata med om allt detta, helt klart.. :(
Grattis och välkommen! :)
Oj va häftigt, vilken vecka är du i? Hur långt gången måste man va för att kunna höra nått?
Hörde av mig MVC förra veckan, torsdag morgon, och har fortfarande inte fått någon återkoppling. >( Jag är så less på vården, är så less på att behöva ha SÅ mycket med dom att göra, att man ska behöva jaga dom för allt! :(
Måendet är fortfarande bara ett enda svart håll, men nu med en redig förkylning på det hela. Känner att det kanske är dags att försöka reda ut (dom icke befintliga) känslorna, och om jag vill behålla, då jag gått in i vecka 8 nu.. :/ hade varit enklare om jag hade någon att prata med om allt detta, helt klart.. :(
Jag är i vecka 9 (8+4) enligt appen. Och det är nog det tidigaste jag själv hört hjärtljud. Det rekommenderas annars mellan vecka 13-16 om man köper en doppler för hemmabruk. Så det blev en trevlig överraskning. <3
Jag är oxå i 8+4 :)
Så länge ska man ändå inte behöva vänta. Har dom inga telefontider?
Vad är det som gör att du tvekar? Jag lyssnar gärna.
Åh, kul! Hur mår du?
Rädslan över att mående beror på tvillingar ligger i bakhuvudet hela tiden,
En anledning till att jag överväger abort är nog mycket det där bristen på känslor..?
.