BF Juni 2020
Plussade idag och fann ingen sådan grupp, så jag startar en.
Grattis till er alla!
Plussade idag och fann ingen sådan grupp, så jag startar en.
Grattis till er alla!
Hej allihopa ! Tänkte kolla om det är okey att jag också skriver här i tråden ? Brukar inte vara så social i forumtrådar då detta är första gången jag blev medlem här på familjeliv :) plussade den 18de denna månad och det kommer att bli mitt andra barn :) har en 5 årig pojke ,har 2 missfall sedan innan så jag är ju lite nervös men det va mycket stress som orsakade dem så jag är mycket lugnare nu iallafall ? jag är i v. 8 (7+2) nu och har möte med BM på måndag nästa vecka ????
Hej allihopa ! Tänkte kolla om det är okey att jag också skriver här i tråden ? Brukar inte vara så social i forumtrådar då detta är första gången jag blev medlem här på familjeliv :) plussade den 18de denna månad och det kommer att bli mitt andra barn :) har en 5 årig pojke ,har 2 missfall sedan innan så jag är ju lite nervös men det va mycket stress som orsakade dem så jag är mycket lugnare nu iallafall ? jag är i v. 8 (7+2) nu och har möte med BM på måndag nästa vecka ????
Ja eller eg bor jag utanför Luleå, men jobbar där och i bland tänker jag att det är där jag bor eftersom jag är där hela tiden Går på MVC i Luleå på Norra hamn. Något jag blev besviken på förra gången jag var gravid är att man måste åka till ett annat län för att göra KUB-test. Jag är ju 36 så man vet aldrig...
Idag lyckades jag fånga hjärtljuden med dopplern hemma. Helt otrolig känsla med bekräftelse att allt är bra.
Förlåt för att jag stavar typ sämst. XD har ny mobil och kommer inte överens med tangentbordet än. XD för min man är såklart väldigt stöttande, inte stötande. :P XD
Ja, tänk så olika det kan vara :o Får jag starka symptom kommer jag antagligen ångra att jag önskade mig dom. Medan jag nu åtminstone skulle vilja få liiite mer, haha...
Usch stackare. Skönt att inte oroa sig så mycket, men inte alls skönt att må sådär pyton ;( Skulle gärna ta lite från dig om jag kunde ;) Hoppas du mår bättre snart :)
Hoppar in jag med!
Är gravid i vecka 6+0 ( femte graviditeten men fjärde barnet)
Mina andra barn är 9, 7 och 5 :)
BF 22 juni
visst räknas 6+0 som vecka 7? Haha, har glömt det där hur man räknar ;)
Hoppar in jag med!
Är gravid i vecka 6+0 ( femte graviditeten men fjärde barnet)
Mina andra barn är 9, 7 och 5 :)
BF 22 juni
visst räknas 6+0 som vecka 7? Haha, har glömt det där hur man räknar ;)
Grattis! :) Yes, vecka 6+0 = Vecka 7 första dagen ;)