BF Juni 2020
Hoppar in jag med!
Är gravid i vecka 6+0 ( femte graviditeten men fjärde barnet)
Mina andra barn är 9, 7 och 5 :)
BF 22 juni
visst räknas 6+0 som vecka 7? Haha, har glömt det där hur man räknar ;)
Hoppar in jag med!
Är gravid i vecka 6+0 ( femte graviditeten men fjärde barnet)
Mina andra barn är 9, 7 och 5 :)
BF 22 juni
visst räknas 6+0 som vecka 7? Haha, har glömt det där hur man räknar ;)
Grattis! :) Yes, vecka 6+0 = Vecka 7 första dagen ;)
Här har du en till som också väntar 4:e. Våra barn är 9,6 och 2,5år. Har också haft svårt att ta till mig det hela då jag hade ett för mig otäckt mf i april å även hade två ma mellan tvåan å trean. Men nu har jag mått så dåligt i en vecka att det inte gått att blunda för att jag faktiskt är gravid. Men känns så tröstlöst om en ska må så dåligt nu å det kanske ändå inte går vägen. Så meningslöst liksom. Vill bara tiden ska susa iväg nu, men dagarna sniglar sig fram.
Ingen fler som har svårt för att spy? Jag vet inte vad det är med mig, men jag kan inte kräkas. Jag spottar spottar å sen när spyan kommer, liksom fastnar den i halsen å kommer inte ut. Såå jobbigt. Ursäkta detaljerna.
Så här har det varit för mig under många år så det är inget nytt.
Åh.. lider med dej!! Har gjort två vul. Fick också besked vid första att det ej såg normalt ut.. syntes ens ingen graviditet, men något annat obestämbart. Sista mens 6/9, men vet jag har långa cykler och kände mig rätt säker på äl pga tempning osv. Andra vul?et såg d bra ut å kunde i vart fall konstatera inget utomkveds.. + hjärta som slog. Men den där mystiska uppklarningen fanns dock där då med. Kanske ett myom?
Har du fler vul inplanerade eller nöjde dom sig med senaste?
Oj, så nervöst med den väntan. Hoppas det sköter sig självt å att den kvarvarande hinnsäcken växer på som den ska. Har ni tvillingar i släkten?