• Enniie

BF Juni 2020

Plussade idag och fann ingen sådan grupp, så jag startar en.

Grattis till er alla!

• Svar på tråden BF Juni 2020
  • EmeliaKarolina

Hejsan skulle med vilja joina FBgruppen. Är gravid vecka 8 (7+4) och beräknat BF är 15 juni. Detta blir tredje knodden om allt går vägen. Har en dotter född juni 2014 och en son född maj 2015.

• EmeliaKarolina

Hejsan skulle med vilja joina FBgruppen. Är gravid vecka 8 (7+4) och beräknat BF är 15 juni. Detta blir tredje knodden om allt går vägen. Har en dotter född juni 2014 och en son född maj 2015.

• Enniie

Självklart är du välkommen till fbgrubben.

Jennie Lilja heter jag, och har 4 av mina barn som omslagsbild. Skicka en vänförfrågan så kan jag bjuda in dig till gruppen.

• Enniie
    Anonym (Anonym) skrev 2019-11-02 18:02:51 följande:

Hej! Kan man joina er? Jag är i vecka 8 (7+6) och är beräknad 15 juni 2020! Första barnet

Välkommen!
  • trueme
    Enniie skrev 2019-11-02 22:18:10 följande:

Självklart är du välkommen till fbgrubben.

Jennie Lilja heter jag, och har 4 av mina barn som omslagsbild. Skicka en vänförfrågan så kan jag bjuda in dig till gruppen.

Hej jag vill ochså gärna gå med i gruppen

Kan jag ochså skicka förfrågan ?
  • Lulea123
    Anonym (Fjärde barnet) skrev 2019-11-01 14:05:44 följande:

Åh stackare! Lider med dej. Jag har också det där i mig.

Har några dagar denna vecka mått såå himla dåligt. Svårt å förklara. Jättekonstig känsla i kroppen. Vet ärligt inte om det var graviditeten eller typ magsjuka/annan sjuka eller vad.

Känner igen känslan från när jag fick mitt första MA. Visade sig att fostret sluta växa just den dagen jag mådde så konstigt så nu undrar jag om samma kan ha hänt igen. Men hur ofta är det egentligen rimligt att kolla om graviditeten fortskrider?

Har nog aldrig någonsin känt mig så lurad av kroppen som när graviditeten avstannat å jag ej fick vetskap om det förrän flera veckor efteråt. Vill heller inte uppleva det igen.

Eller hur! Det är därför jag vill ha åtminstone 1 VUL när hjärtat "förhoppningsvis" börjat slå så jag kan börja tro att detta ska gå vägen. Skulle vara i vecka 7+ då så det borde synas något...

Har mer ont i brösten nu och har mått lite illa under dagarna, vilket jag inte gjorde förra gången. Men så har jag ju IBS, så det kan vara lite svårt att veta vad som är vad :-P
  • Enniie
    trueme skrev 2019-11-03 10:24:55 följande:

Hej jag vill ochså gärna gå med i gruppen

Kan jag ochså skicka förfrågan ?

Självklart. Alla är välkomna. Glöm bara inte att skicka meddelande också så att jag vet att jag ska lägga till er till just den gruppen ioch med vänförfrågan.
  • Anonym (Fjärde barnet)
    Lulea123 skrev 2019-11-03 12:35:51 följande:

Eller hur! Det är därför jag vill ha åtminstone 1 VUL när hjärtat "förhoppningsvis" börjat slå så jag kan börja tro att detta ska gå vägen. Skulle vara i vecka 7+ då så det borde synas något...

Har mer ont i brösten nu och har mått lite illa under dagarna, vilket jag inte gjorde förra gången. Men så har jag ju IBS, så det kan vara lite svårt att veta vad som är vad :-P

Ja precis.. samma här.. Å sen ytterligare ett vul vid 10+ när moderkakan börjar ta över.

Verkar som att de flesta missfall sker i v.8-9 när det är känsligt å mkt sker i utvecklingen.
  • Anonym (Plus)

Hej igen!

Måste fråga... någon av er som upplever en typ av illamående som kan jämföras med att man ätit ett kilo godis på tom mage? Känner inte alls igen detta från graviditeten med dottern. Där var jag mer luktkänslig och kunde kräkas pga plötsliga lukter. Hur skulle ni beskriva ert illamående?

Svar på tråden BF Juni 2020