• Enniie

BF Juni 2020

Plussade idag och fann ingen sådan grupp, så jag startar en.

Grattis till er alla!

• Svar på tråden BF Juni 2020
  • juliaulla

Hej! Plussade den 6 oktober och är i vecka 7 imorgon med BF 17/6. Det är mitt andra barn, har en dotter på 1,5 år nu.

Kan jag också få gå med i Facebookgruppen?????

• Småstadstjej

En liten undran.. Är i v 6 och har ganska mycket "mensvärk"/växtvärk.. har ett barn innan och minns inte att det var riktigt lika mycket då. Självklart är varje graviditet olika, undrar snarare om det finns fler här som varit gravida innan och också upplever att det blir starkare den andra gången? Är ju så nytt så jag växlar mellan att vara orolig och cool lugn...

• Enniie
    Olivia1995 skrev 2019-10-23 21:31:04 följande:

Vill också med i Facebook gruppen. Vart vänder man sig?

Du kan skicka meddelande och vänförfrågan till mig, Jennie Lilja (tre söner o dotter som omslagsbild), så lägger jag till dig i gruppen.
  • Enniie
    juliaulla skrev 2019-10-23 21:05:51 följande:

Hej! Plussade den 6 oktober och är i vecka 7 imorgon med BF 17/6. Det är mitt andra barn, har en dotter på 1,5 år nu.

Kan jag också få gå med i Facebookgruppen?????

Se mitt övre meddelande.
  • Anonym (KatiaIsabelle)

Hejsan! Är gravid med första barnet, bf enligt natural cycle 20/6 är jätte gärna med Facebook gruppen!

Heter Isabelle Acosta Engler profilbilden är en svartvit bild på mig och min man. Tack??

• Jempa4
    Enniie skrev 2019-10-24 07:04:40 följande:

Du kan skicka meddelande och vänförfrågan till mig, Jennie Lilja (tre söner o dotter som omslagsbild), så lägger jag till dig i gruppen.

Hej! Jag plussade för två dagar sedan och är beräknad den 20 juni. Min andra graviditet men första barnet om allt får som det ska den här gången :) Jag vill gärna gå med i gruppen men hittar inte dig Jennie när jag söker efter Jennie Lilja på fb.
  • kristina27

Hej på er! Jag är gravid i v9 (8+1) var tidigare med i BF maj gruppen men blev idag tillbaka flyttad 3 dagar så det blir ett Juni barn istället :)

Har sedan i förrgår haft bruna flytningar/blödningar med koagulerat blod i. Blev självklart orolig och trodde det var missfall. Fick en tid nu på morgonen för VUL och ser då att bebisen lever, hjärtat tickar för fullt och allt ser bra ut säger läkaren. <3 vilken lättnad! Nu vill man bara att de fortsatta kritiska veckorna ska swisha förbi. Kram

• Tessi1

Hej gravid med mitt första barn. Är i v.6 nu (5+3). Har väldigt mycket växtvärk i livmodern. Brösten ömmar. Nästa vecka har vi ett tidigt ultraljud bokat. Hoppas tiden dit går fort!!

Såg en sån fin filt på Polarn och pyret med disney motiv. Vill gärna köpa och är rädd att den tar slut.. Men vet att det är extremt tidigt än..

• Enniie
    Jempa4 skrev 2019-10-24 10:36:20 följande:

Hej! Jag plussade för två dagar sedan och är beräknad den 20 juni. Min andra graviditet men första barnet om allt får som det ska den här gången :) Jag vill gärna gå med i gruppen men hittar inte dig Jennie när jag söker efter Jennie Lilja på fb.

Det var konstigt. Men säkert bara en bugg. Testa lite senare och om det inte funkar så lägger jag till dig.
Svar på tråden BF Juni 2020