• Enniie

BF Juni 2020

Plussade idag och fann ingen sådan grupp, så jag startar en.

Grattis till er alla!

• Svar på tråden BF Juni 2020
  • Anonym (Fjärde barnet)
    Anonym (Krabban) skrev 2019-10-20 11:20:46 följande:

Plussade i tordags, första försöket efter uttagen sprial.

Så jag är nog rätt tidig gravid men har illamående från hell och dör snart trötthetsdöden.

Åh, lider med dej! Jag har också en förlamande trötthet. Vill bara vara ifred å skulle kunna vila/sova hela tiden känns det som. Illamåendet ligger å pyr i bakgrunden hela tiden, men spyr inte. Hur gör du för att hantera ?trötthetsdöden??
  • Anonym (Tomte)

Vecka 4+6 idag. Fortfarande inga direkt starka symptom. Har molvärk då och då och även flytningar som hela tiden får mig att tro att det är "mensen" som kommer. Springer typ in på toa varannan timme och kollar..

Brösten ser ut som vanligt men idag känner jag att de börjat ömma en aning mer. Inte så mycket på vårtorna utan mer runt om brösten liksom. Känns nästan som en träningsvärk men vet inte var det skulle komma ifrån, då jag inte tränat på en vecka haha.

Illamående är jag inte alls. Möjligt att jag inte är lika hungrig/sugen som jag brukar men har absolut inget problem med att äta. Gillar kaffe fortfarande, även om jag försöker dra ner på det.

Har också det här behovet av att testa mig regelbundet för att se om plusset blir starkare. Tagit typ ytterligare fem sedan jag plussade förra veckan, haha. Samtidigt att jag inte vill stressa med det. Lutar nog åt att jag kanske tar ett test mot slutet av veckan tidigast nästa gång, har ändå ett par kvar.

En fundering, vad äter ni andra för kosttillskott? Äter ni något utöver folsyra (det är det enda jag tar just nu), som vitaminer osv? :)

• Anonym (Fjärde barnet)

Tar multivitamin och omega3

• Annie14

Idag var jag på ett tidigt ultraljud, beräknades till V 6+3 och såg ett litet hjärta slå??

• Anonym (Plus)
    Annie14 skrev 2019-10-22 11:37:36 följande:

Idag var jag på ett tidigt ultraljud, beräknades till V 6+3 och såg ett litet hjärta slå??

Grattis!!! Då är även risken för missfall nu minimal. Under 1% tror jag, närmare bestämt! Vad roligt!!!
  • snutt
    Anonym (Plus) skrev 2019-10-22 12:55:39 följande:

Grattis!!! Då är även risken för missfall nu minimal. Under 1% tror jag, närmare bestämt! Vad roligt!!!

Om man sett hjärtat slå eller om det är v 6+?
  • KelliBelli

Är gärna med i den här tråden ????????

BF 6/6 2020 och känner mig sjukt nervös inför inskrivningen i slutet på oktober.

• Tikka1986

Hej :) fick detta idag som en ren överraskning och jag kunde inte vara lyckligare <3 tror att jag är runt v5 så borde ju ha BF i juni :) har en son sedan innan som är född 2010 .

• Enniie
    KelliBelli skrev 2019-10-22 14:25:06 följande:

Är gärna med i den här tråden ????????

BF 6/6 2020 och känner mig sjukt nervös inför inskrivningen i slutet på oktober.

Varför är det nervöst? Är du orolig över något?
  • Annie14
    Anonym (Plus) skrev 2019-10-22 12:55:39 följande:

Tack snälla:)
Svar på tråden BF Juni 2020