BF Juni 2020
Plussade idag och fann ingen sådan grupp, så jag startar en.
Grattis till er alla!
Plussade idag och fann ingen sådan grupp, så jag startar en.
Grattis till er alla!
Oj inte mening med alla ?? Skulle varit en smiley..
Inte mer än ömma bröst och lite småillamående men känner mig inte gravid än.. Är det din första? Mim tredje..
Jag är gravid för första gången och är i 4+3,
Har ni ringt till Mvc ? Ska man vänta ?
Är dessutom så orolig, jag har noll koll ????
Hej och grattis!
Jag har ringt och bokat en tid hos Mvc. Det första samtalet vill dom ta tidigt då det handlar om kost vid graviditet samt vad man som gravid för undvika att göra och äta. Om du känner dig orolig är det ju bra att du pratar med en barnmorska om dina funderingar.
Jag var mycket orolig när jag var gravid första gången men denna gången vet jag ju hur det känns lite mer.
Kram
Jag är gravid för första gången och är i 4+3,
Har ni ringt till Mvc ? Ska man vänta ?
Är dessutom så orolig, jag har noll koll ????
Hej och grattis!
Jag har ringt och bokat en tid hos Mvc. Det första samtalet vill dom ta tidigt då det handlar om kost vid graviditet samt vad man som gravid för undvika att göra och äta. Om du känner dig orolig är det ju bra att du pratar med en barnmorska om dina funderingar.
Jag var mycket orolig när jag var gravid första gången men denna gången vet jag ju hur det känns lite mer.
Kram
Hallå! Har pcos och fick 2018 mitt första barn efter 5 års kamp. I fredags plussade jag igen. Väldigt läskigt. Och väldigt spännande! Men väntan på kub är det värsta tycker jag.
Jag testar mig hela tiden för att se stegring.. Tyvärr haha
Hej, Jag plussade precis och är i vecka 4+1. Preliminärt BF 27 juni. Jag är gärna med i FB-gruppen då jag inte är så aktiv på familjeliv. Kan jag skriva ett PM till någon med mitt namn? :)
Näpp. Det blev ett tidigt missfall, blöder nu rött och mycket. En annan gång. Lycka till med era graviditeter, och ta inte med mig på BF-listorna. Hej!
Jag tänker att det ju är lite ?gammalmodigt? att det hålls fast vid att räkna på det sättet... För mig stämmer det ju heller inte med äl ca d21. Det som händer å har hänt mig vid alla barn är att en sen blir tillbakaflyttad vid rul, vilket för mig stämt bättre överens m egen uträkning.
Plussade förra veckan. 5 v.
Mina symptom sedan ca 2-3 veckor tillbaka:
Bröstspänningar, mensvärk, huvudvärk, kvällsillamående,
Irritation (vill bara vara ensam och ha det tyst), diarré.