BF Juni 2020
Plussade idag och fann ingen sådan grupp, så jag startar en.
Grattis till er alla!
Plussade idag och fann ingen sådan grupp, så jag startar en.
Grattis till er alla!
På fredag är det dags, då får jag göra VUL Längtar så mycket, förra gången fick jag reda på MA vid denna tid, fick små flytningar/blödningar veckan innan det skulle vara dags för mens. Det är dags för mens nu, så hittills ser det bättre ut Hoppas verkligen jag får se hjärtslag på VULet
Har också kännt att illamåendet minskat lite, men det har inte försvunnit. Har däremot åkt på antingen influensa eller halsfluss, så kanske mår jag allmänt dåligt och illamåendet har tagit bakplats.
Ang godiset, det finns på Dollarstore (iaf här) så värt att kolla om ni har Dollarstore där du bor :)
På fredag är det dags, då får jag göra VUL Längtar så mycket, förra gången fick jag reda på MA vid denna tid, fick små flytningar/blödningar veckan innan det skulle vara dags för mens. Det är dags för mens nu, så hittills ser det bättre ut Hoppas verkligen jag får se hjärtslag på VULet
Har också kännt att illamåendet minskat lite, men det har inte försvunnit. Har däremot åkt på antingen influensa eller halsfluss, så kanske mår jag allmänt dåligt och illamåendet har tagit bakplats.
fNatalben som innehåller en sort som är en redan aktiv folsyra som kroppen inte behöver omvandla. XD
Förstår hur du tänker/känner. Jag är inte så gammal, men jag känner, just nu, att skulle jag få missfall så gör det inget. Tror en del är för att jag inte knutit an till graviditeten än, och den har egentligen bara varit till problem, och jag ville ju inte bli gravid.. :/ och det känns som så hemskt att känna så
Det ironiska i allt detta är att jag har svårigheter att bli gravid. :(
Ååh.. så nervigt! Håller alla tummar å tår att allt ser bra ut! Skönt m minskat illamående, men trist såklart att du blivit sjuk istället..
På UL idag 7+6 konstaterades att min graviditet avstannat redan i vecka 6. Detta är andra missfallet/MA för mig. Är helt förstörd och funderar på att låta det här vara sista försöket, känns inte som att jag kommer orka en omgång till. Lycka till ni andra i tråden!
Hej! Jag har BF i juni 2020 (ca 14:e). Såg något om en facebookgrupp, hur går jag med i den?
På UL idag 7+6 konstaterades att min graviditet avstannat redan i vecka 6. Detta är andra missfallet/MA för mig. Är helt förstörd och funderar på att låta det här vara sista försöket, känns inte som att jag kommer orka en omgång till. Lycka till ni andra i tråden!
Konstigt för mig blir det bara såhär
Har kommit hem efter VULet på Gyn Mott idag och äntligen känns det "på riktigt"! ????? Det gick jättebra, inte för att man direkt kunde se att det var en bebis men sköterskan pekade ut den blinkande vita fläcken som var hjärtat, det kändes stort! ????
Jag är sååå glad att de tog min oro på allvar och lät mig göra ett tidigt VUL ???? De har tydligen börjat med tidiga rutin ultraljud så jag kommer att få göra ett UL i vecka 11-13 oxå, nu är det bara hålla tummar och tår att det går vägen med resten ???? (ta i trä och kors i