• Enniie

BF Juni 2020

Plussade idag och fann ingen sådan grupp, så jag startar en.

Grattis till er alla!

• Svar på tråden BF Juni 2020
  • trueme

Har sådana rikliga flytningar så jag bli galen,

Ibland käns det som det riner och det är i prinsip mer eller mindre konstant fuktigt där nere.

Det är inga illa lucktande eller missfärgade flytningar men endå jobbigt.

Vet och har fåt höra att det är fult normalt eftersom blodflödet ökar under graviditeten osv men har aldrig hört om någon med samma problem ( men det kanske är pinsamt)

Är van nu men i början var jag livrädd att det skulle visa sig vara blod när jag kände det rinna och var tvungen att springa in på toa och kolla.

• vår sommar

Idag fick jag tid för kub undersökningen. Nästa onsdag får vi förhoppningsvis se ett friskt litet knyte :)

• Tikka1986
    Anonym (Fjärde barnet) skrev 2019-11-18 12:35:53 följande:

Tikka1986: Men så hemskt! Att de kunde med att göra så när ni berättat en så stor sak i förtroende :(

Ja, man blev ju inte allt för lycklig.
  • Tikka1986
    Anonym (Fjärde barnet) skrev 2019-11-18 12:35:53 följande:

Tikka1986: Men så hemskt! Att de kunde med att göra så när ni berättat en så stor sak i förtroende :(

Ja, man blev ju inte allt för lycklig.
  • Anonym (Tomte)

Gått in i vecka 10 och känner av ganska mycket illamående och trötthet idag. Dock kom det två droppar blod för en stund sen när jag var på toaletten.. Ingen aning om var ifrån de kom och kommer inte mer när jag torkar, än i alla fall. Vet ju att småblödningar inte behöver vara nån fara, men hoppas på att det inte blir mer :/

• Glabanda
    Tikka1986 skrev 2019-11-18 11:39:38 följande:

Vi berättade för närmsta vännerna som vi umgås med nästan dagligen, trodde att det skulle stanna där tills vi kom förbi v13 iaf (som vi gjorde för dom). Men tyvärr så blev det inte så, utan på våran gemensamma födelsedagsfest så berättade dom det i ett tal/skål. Va inte så jätte kul att behöva stå och förklara för folk att man inte hade kommit så långt i graviditeten än. Vi åkte hem ganska tidigt från festen kan tilläggas.

Men fy vad obekvämt!!!
  • Glabanda

Ni som varit på kub, har ni fått en bild med er eller kan man ta foto själv på skärmen. Hur tydligt kunde man se? Så spänd inför detta! Vi har kub på tisdag 26:e nov.

• Hoothoot

Hej! Har varit på KUB idag och blev flyttat till bf 3 Juni så tänkte höra om det finns någon hemlig fb grupp att gå med i? :)

• Anonym (Fjärde barnet)

Glabanda: Har fått med oss foton som de skrivit ut! Går säkert bra att fota själva också om en vill.

• Anonym (Fjärde barnet)
    Anonym (Tomte) skrev 2019-11-19 16:28:04 följande:

mycket illamående och trötthet . Dock kom det två droppar blod för en stund sen när jag var på toaletten.. In:/

Hoppas det inte blivit nå mer blod! Är ju bra att du är mkt illam å trött!

Jag är i v.9+5 och hoppas att illamåendet och tröttheten kan börja ge med sig litegrann. Jag tycker det börjar bli slitigt mentalt att va så trött.
Svar på tråden BF Juni 2020