BF Juni 2020
Plussade idag och fann ingen sådan grupp, så jag startar en.
Grattis till er alla!
Plussade idag och fann ingen sådan grupp, så jag startar en.
Grattis till er alla!
Hoppas det inte blivit nå mer blod! Är ju bra att du är mkt illam å trött!
Jag är i v.9+5 och hoppas att illamåendet och tröttheten kan börja ge med sig litegrann. Jag tycker det börjar bli slitigt mentalt att va så trött.
Haha, fick tid för KUB idag... 23/12... Trodde inte de hade öppet dagen innan julafton Hade väl hoppats på en tid veckan innan men jag antar att detta var den tiden de hade. Till saken hör är ju att jag måste åka till Umeå får att genomföra detta, det är alltså ca 3,5h enkel väg. Fick lov att knäcka nyheten för chefen eftersom jag ju måste ha en heldag ledigt, dagen innan julafton. Populärt! :-P Får se om det går att lösa. Funderar på att ringa och dubbelkolla tiden... Jag kan dock inte ta någon senare tid eftersom jag är i vecka 13 då. :-/
Haha, fick tid för KUB idag... 23/12... detta, det är alltså ca 3,5h enkel väg. Fick lov att knäcka nyheten för chefen . Funderar på att ringa och dubbelkolla tiden... 13 då. :-/
Mitt illamående hanterbart, men fy för denna trötthet alltså. ständig dimma. Påverkar ju humöret märker mer grinig och känslig.
Hej allihopa
Jag är gravid 8+2 med hjälp av IVF och beräknad förlossning är 30 juni och har knappt några symptom alls, ibland (oftast på kvällarna) kan jag känna av i brösten men inget illamående eller så.
I söndags blödde jag jättemycket och åkte in till gynakuten, men hade ett mirakel ultraljud som visade att barnet hade växt helt enligt prognoserna och ett hjärta som slog, därefter har jag haft blödningar varje dag denna vecka när jag torkar mig och nu idag hade jag lite mer men fortfarande inte så mycket att jag behöver binda, eventuellt trosskydd då och det värker lite där nere. Men inga större smärtor.
Undrar om det är någon annan som har haft sådana här blödningar?
Ber att det kommer sluta snart....vill så gärna bli mamma i Juni 2020
Optimism: Grattis till graviditeten!
Jag har haft blödningar under mina senaste graviditeter. Det har gått både bra och dåligt.
Kunde de se vad blödningarna beror på?
Ni som varit på kub, har ni fått en bild med er eller kan man ta foto själv på skärmen. Hur tydligt kunde man se? Så spänd inför detta! Vi har kub på tisdag 26:e nov.
Hej jag hade bf 18/6 och i förrgår började jag blöda, har blött till och från sedan dess. Inte så mycket så jag behövt binda men trosskydd och många besök på toan för att kontrollera.
Fick till ett ultraljud idag som enbart visade en hinnsäck med en grå liten skugga som skulle va fostret.
Alltså är detta mitt andra missfall på rad. Innan dessa har vi två friska barn med helt okomplicerade graviditeter.
Helt knäckt och tårarna är slut.
Vill önska er all lycka till i era graviditeter och förlossningar <3
Helt knäckt och tårarna är slut;3
Hoothoot: men åh vilken tjusig bild!