Inlägg från: Tjofsan01 |Visa alla inlägg
  • Tjofsan01

BF Juni 2020

Hej! Jag plussade också idag och beräknar att bf blir 19/6 ca :)

Jag vill gärna gå med i fb gruppen men vill gärna vänta lite. Sista gruppen jag gick med i med vårt andra barn så var två jag kände med i så jag vill gärna avvakta lite då vi fick missfall för några månader sedan.

Grattis till alla!

• Tjofsan01
    Annali85 skrev 2019-10-10 07:41:49 följande:

Grattis igen och välkommen! Så kul, vi verkar vara i typ samma sits. Blir också vår trea om allt går som det ska och bf troligen också 19/6. Stannar gärna här på FL ett tag till också, vi kan hänga här tillsammans:). Hur gamla är dina barn?

Va kul att fler blir kvar!

Våra pojkar är 6 och 1,5 år och tanken är att detta blir vårt sista barn men det får väl framtiden visa ;)

Hur gamla är dina? :)
  • Tjofsan01
    Annali85 skrev 2019-10-13 14:37:48 följande:

Mina är snart 4 och 1,5. Tänker också att detta blir vårt sista barn och kommer och gör vår familj komplett:). Hur mår du?

Känns lagom med tre men jag hoppas innerligt att ?färdigmedbarn? känslan kommer infinna sig efter denna :)

Jag känner än så länge ingenting, lite svullen över magen så man ser ju gravid ut alla redan men det kommer väl lägga sig :)

Hur mår du? Känner du av något?
  • Tjofsan01

Vad använder alla för gravidappar? Har haft Preglife med båda våra tidigare barn och den är ju bra men kanske ska testa någon ny om ni har några bra tips? :)

• Tjofsan01
    kristina27 skrev 2019-11-10 16:20:24 följande:

Jag har fått missfall nu i vecka 11. Är helt förstörd så jag säger tack för mig och lycka till alla ni andra<3

Jag fick missfall i somras så jag kan tänka mig hur du mår. Stor kram<3
  • Tjofsan01
    vår sommar skrev 2019-11-07 21:35:10 följande:

Jag är 31, väntar vår tredje, vi har bestämmt oss för att göra kub. För sambon känns det jätte viktigt. Ska till bm på måndag och ta blodprov för det och får då förhoppningsvis tid för ul då. Är i 9+5 idag och här måste man tydligen va över 10+ innan blodprovet tas

Hos oss får vem som helst göra kub. Vi har gjort det innan och ska även göra det denna gång. Jag har bf 18/6, när fick du tid? :)
  • Tjofsan01

Hej jag hade bf 18/6 och i förrgår började jag blöda, har blött till och från sedan dess. Inte så mycket så jag behövt binda men trosskydd och många besök på toan för att kontrollera.

Fick till ett ultraljud idag som enbart visade en hinnsäck med en grå liten skugga som skulle va fostret.

Alltså är detta mitt andra missfall på rad. Innan dessa har vi två friska barn med helt okomplicerade graviditeter.

Helt knäckt och tårarna är slut.

Vill önska er all lycka till i era graviditeter och förlossningar <3

Svar på tråden BF Juni 2020