BIM september 2019
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Som Millemupp sa, du bad ju om ursäkt? :) och personen i fråga sa ju själv att hon inte tog illa upp. Problemet(?) är löst. Stanna kvar nu, nu kämpar vi vidare mot plussen!! :D
Tack för alla stöttande. Det känns bara så fel av mig.
Jag menade verkligen inget illa.
Nya tag.
Jag har blött i 3 dagar nu, så jag antar att det var mensen som hoppade igång. Har absolut inte blött så mycket som en mens. Men det visar ju negativt på alla tester..
Inatt har jag dock inte blött inatt när jag torkade mig var det ytterst lite på pappret.
Vad tycker ni om predictor early gravtest? Vissa säger att de är kass?
Tack och ytterligare förlåt från mig..
Här var mensen tre dagar sen (suck)
Så jag flyttar mig lite i listan.
BIM SEPTEMBER
1/9: NathalieBjorklund, AnneP, almqvist, Lyra78
2/9: 10oktober
3/9: Theresesvea, Idas123, AndraSladdis
4/9: Sofiakarin, Myrkryper
5/9: mimiii, MsPinnipeds, Phoworray, Siggy, TisslaM, Veronica5
6/9: Michibell, Zyprexa
7/9: Längtande95, Janniiique, Idapidan
8/9: Lylls
9/9: Honungsvatten, Kattunge15, Tidiih
10/9: Förstabarnet123, fladdriga svansen, Bambi91, boshab, LBP91
11/9: ketchup88
13/9: Cachy
14/9: cilia81, Nextchapter, Annali85, JeSuisMoi
16/9: lindamjonsson, Nicciz, Bettan84
18/9: awi
19/9: GrönTröja, Millemupp
21/9: mea08, hundenhubbe
22/9 EllaLo, FruA2019
23/9: SamiraBudva
24/9 Mathilda999, Tr0ust
25/9: pappersdocka, PelloBello
Jag köpte hem predictor early nyligen men hann aldrig testa. Men ser ut som fler använder det än CBs tidiga? Köpte även hem ifrån märket Abblo Pharma, enligt förpackningen kan man börja testa redan 8 dagar innan tillskillnad ifrån PE och CBs som är 6. Super nyfiken på Abblos gravtester men nu får man vänta ett tag haha :)
Kan någon lägga till mig i listan? Går inte så bra för mig via mobilen. Bim 25/9
Kan någon lägga till mig i listan? Går inte så bra för mig via mobilen. Bim 25/9
Tack för alla stöttande. Det känns bara så fel av mig.
Jag menade verkligen inget illa.
Nya tag.
Jag har blött i 3 dagar nu, så jag antar att det var mensen som hoppade igång. Har absolut inte blött så mycket som en mens. Men det visar ju negativt på alla tester..
Inatt har jag dock inte blött inatt när jag torkade mig var det ytterst lite på pappret.
Vad tycker ni om predictor early gravtest? Vissa säger att de är kass?
Tack och ytterligare förlåt från mig..
Ingen fara alls på taket! Du ska verkligen inte lämna! :)
Tråkigt om det är mensen som kom för dig. Hoppas du kan ladda om i så fall. Kram
Hej alla! Hoppar in här! 36 år idag och fick ett MA i maj i 12 veckan. 3:e försöket nu sen dess och håller tummarna. BIM 1/9
Hej alla! Hoppar in här! 36 år idag och fick ett MA i maj i 12 veckan. 3:e försöket nu sen dess och håller tummarna. BIM 1/9