BIM september 2019
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Ja då är man på dedär hemska två veckorna innan bim ;) är på äl+5 idag och vaknade upp med en massa "symtom" idag. Sen om det är vanlig pms eller graviditet återstår att se ;) men har en känsla att det tagit sig denna gången!
Hur tidigt brukar ni börja testa? Förra månaden tog jag nog första äl+9 men ska nog vänta till +12 denna månaden iallafall!
Vad tror ni? Hade jag min topp igår eller är den idag?
Första kortet är från igår vid 17 och de andra från 9.30 i morse.
Vad tror ni? Hade jag min topp igår eller är den idag?
Första kortet är från igår vid 17 och de andra från 9.30 i morse.
Inne på dag 6 med ÄL-test, CD 13. Börjar få en stegring nu. För visst är det senaste testet inte positivt? Vi var för trötta igår och orkade verkligen inte ha sex, och ändå känner jag att "det kanske är kört" fastän det är först igår jag började stegra... Och vi hade sex senast i torsdags. Ens hjärna är inte alltid med en. :(
Inne på dag 6 med ÄL-test, CD 13. Börjar få en stegring nu. För visst är det senaste testet inte positivt? Vi var för trötta igår och orkade verkligen inte ha sex, och ändå känner jag att "det kanske är kört" fastän det är först igår jag började stegra... Och vi hade sex senast i torsdags. Ens hjärna är inte alltid med en. :(
Ser det inte ut som du började stegra för 4 dagars sedan nedifrån räknat? Det är inte kört, bm/gyn brukar ju rekommendera varannan dag, om vi utgår ifrån att ditt sista test är positivt släpps ägget vanligtvis 24-36 timmar efter. Tips är att tempa dig under dina cykler! :) se till att mys under dagen!
Glömde nämna att jag tar ett test på förmiddagen och ett på eftermiddagen! Så började stegra i förrgår, torsdag ser jag ju nu haha... Okej, tack för peppen! Varannan dag är det utifrån mannens förråd så att säga eller är det annat? Hoppas på ett positivt ÄL-test ikväll :)
Hej!
Enligt LH-test bör jag ha haft ägglossning i tisdags. Enligt appar och dylikt bör jag ha haft det i söndags för att stämma in med min cykel på 25 dagar.
Både igår och idag har jag haft bruna flytningar på morgonen. Har aldrig haft detta innan. Min första tanke var nidblödning och blev överlycklig. Har försökt läsa på men det verkar som att det skulle vara för tidigt för det? Har aldrig haft mellanblödningar som andra verkar beskriva det som i trådar jag läst igenom.
Är det någon som haft haft liknande? Resulterade det i graviditet?
Hej!
Enligt LH-test bör jag ha haft ägglossning i tisdags. Enligt appar och dylikt bör jag ha haft det i söndags för att stämma in med min cykel på 25 dagar.
Både igår och idag har jag haft bruna flytningar på morgonen. Har aldrig haft detta innan. Min första tanke var nidblödning och blev överlycklig. Har försökt läsa på men det verkar som att det skulle vara för tidigt för det? Har aldrig haft mellanblödningar som andra verkar beskriva det som i trådar jag läst igenom.
Är det någon som haft haft liknande? Resulterade det i graviditet?