BIM september 2019
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Nej ddn 21/9, ägglossning 7/9. Så lääänge kvar
Vad tråkigt att höra att han är så oengagerad. Har du pratat med honom om det, ibland finns det en orsak, kanske prestationsångest?
Men tänk att allt som egentligen behövs är en gång ;) de kan räcka långt och väl.
Min sambo älskar att pippa. Haha vi pippade varje dag 1 dag innan ÄL på ÄL och framåt.
Jaaao, har väl nämnt det till han, när jag har varit nere och han har frågat. Sagt att vi inte riktigt lyckas pricka in äl och att chansen till bebis är små när det är så. Jag måste kanske prata ut mer med honom. Men vill ju inte att sexet bara ska bli för bebisverkstan så vill inte hålla på och nämna det hela tiden :) Önskade han tog mer initiativ. Får prata med honom... :)
Tack för pepp!
Tog ett till nu på förmiddagen. Positivt! Vi fick till de igår. O ikväll blir det nog åka av igen! Längtar haha! :D
Åh önskar jag var i samma sits som er som har massa mys runt äl!
Varje månad är jag mest nervös över att vi ska missa äl. Jag vet inte varför men det blir alltid ett halvhjärtat försök. Vill bara ha en (1) god chans nån gång, inte bara halvdana försök varje gång. Önskar min man var mera på & engagerad :/ Nu får jag hålla i trådarna till bebisverkstan och locka och pocka vid äl. Känner mig jobbig som vill ha sex varannan- var tredje dag kring äl. Får den känslan. Fick med han till mys igår...kanske enda chansen under den fertila veckan eftersom han reser bort idag, och så "kom" han inte igår. Känns som chansen är noll just nu...
Förlåt för novell, känner mig rätt låg just nu.
Önskar ibland man kunde fixa bebisverkstan på egen hand, på nått sätt, haha. Jag lägger ner så mycket energi på detta.
(Han vill ha barn väldigt mycket, men är ingen människa som går all-in på något)
Vad tror ni? Är det ett positivt ÄL-test.
BIM 7/9
Vad tror ni? Är det ett positivt ÄL-test.
BIM 7/9
Ja definitivt, har du tagit dagarna innan så du sett din stegring? :)
Ja! Det är en stegring! Hoppas få till de denna månad ????
Ja! Det är en stegring! Hoppas få till de denna månad ????