BIM september 2019
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Tror inte de blir något denna månad... och det suger! Har ägglossning på en lördag och jag åker bort från sambon torsdag natt och kommer inte hem fören söndag kväll... så tror inte vi får till de. Blir mys torsdag kväll men det blir enbart 2 dagar innan ägglossning då... känns som en liten chans! Annars får vi försöka igen månaden efter då vi inte haar något resa inplanerad
Du har ÄL dagen jag fyller år hehe önskar sig ett bra jäkla befruktat ägg <3
Tror inte de blir något denna månad... och det suger! Har ägglossning på en lördag och jag åker bort från sambon torsdag natt och kommer inte hem fören söndag kväll... så tror inte vi får till de. Blir mys torsdag kväll men det blir enbart 2 dagar innan ägglossning då... känns som en liten chans! Annars får vi försöka igen månaden efter då vi inte haar något resa inplanerad
Kul!! Hoppas det tar sig för er nu :)!! Tydlig stegring och ÄL ifrån testet du la upp igår! Vilka stickor kör du med? :)
BIM SEPTEMBER
1/9: NathalieBjorklund, AnneP, almqvist
2/9: 10oktober
3/9: Theresesvea, Idas123, AndraSladdis
4/9: Sofiakarin, Myrkryper
5/9: mimiii, MsPinnipeds, Phoworray, Siggy, TisslaM, Veronica5
6/9: Michibell, Zyprexa
7/9: Längtande95, Janniiique, Idapidan
8/9: Lylls
9/9: Honungsvatten, Kattunge15, Tidiih
10/9: Förstabarnet123, fladdriga svansen, Bambi91, boshab
11/9: ketchup88
13/9: Cachy
14/9: cilia81, Nextchapter, Annali85, JeSuisMoi
16/9: lindamjonsson, Nicciz, Bettan84
18/9: awi
19/9: GrönTröja, Millemupp
21/9: mea08, PelloBello, hundenhubbe
22/9 EllaLo, FruA2019
23/9: SamiraBudva
24/9 Mathilda999, Tr0ust
25/9: pappersdocka
Jag är gärna med här, har nyligen haft mens (så första försöket misslyckades) men vet inte hur många dagar jag har till ägglossning då jag tagit p-piller i många år, så vet inte när bim är.
Men tar äl-test så jag inte missar den biten.
Lycka till alla!
Hej,
Jag är gärna med här. Jag har bim på tisdag.
Hej,
Jag är gärna med här. Jag har bim på tisdag.
Jaaao, har väl nämnt det till han, när jag har varit nere och han har frågat. Sagt att vi inte riktigt lyckas pricka in äl och att chansen till bebis är små när det är så. Jag måste kanske prata ut mer med honom. Men vill ju inte att sexet bara ska bli för bebisverkstan så vill inte hålla på och nämna det hela tiden :) Önskade han tog mer initiativ. Får prata med honom... :)
Tack för pepp!
Åh önskar jag var i samma sits som er som har massa mys runt äl!
Varje månad är jag mest nervös över att vi ska missa äl. Jag vet inte varför men det blir alltid ett halvhjärtat försök. Vill bara ha en (1) god chans nån gång, inte bara halvdana försök varje gång. Önskar min man var mera på & engagerad :/ Nu får jag hålla i trådarna till bebisverkstan och locka och pocka vid äl. Känner mig jobbig som vill ha sex varannan- var tredje dag kring äl. Får den känslan. Fick med han till mys igår...kanske enda chansen under den fertila veckan eftersom han reser bort idag, och så "kom" han inte igår. Känns som chansen är noll just nu...
Förlåt för novell, känner mig rätt låg just nu.
Önskar ibland man kunde fixa bebisverkstan på egen hand, på nått sätt, haha. Jag lägger ner så mycket energi på detta.
(Han vill ha barn väldigt mycket, men är ingen människa som går all-in på något)