• mimiii

BIM september 2019

Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

BIM SEPTEMBER 2019

5e: mimiii

• Svar på tråden BIM september 2019
  • mimiii
    BIM SEPTEMBER

1/9: NathalieBjorklund, AnneP, almqvist, Lyra78, Milka2
    3/9: Theresesvea, Idas123, AndraSladdis 
    4/9: Sofiakarin, Myrkryper 
    5/9: mimiii, MsPinnipeds, Phoworray, Siggy, TisslaM, Veronica5
    6/9: Michibell, Zyprexa 
    7/9: Längtande95, Janniiique, Idapidan 
    8/9: Lylls, 10oktober
    9/9: Honungsvatten, Kattunge15, Tidiih, Nowoli
    10/9: Förstabarnet123, fladdriga svansen, Bambi91, boshab, LBP91 
    11/9: ketchup88 
    13/9: Cachy 
    14/9: cilia81, Nextchapter, Annali85, JeSuisMoi 
    16/9: lindamjonsson, Nicciz, Bettan84 
    18/9: awi 
    19/9: GrönTröja, Millemupp 
    20/9: FELT
    21/9: mea08, hundenhubbe 
    22/9 EllaLo, FruA2019, Ssandra
    23/9: SamiraBudva 
    24/9: Mathilda999, Tr0ust, Smurfen88
    25/9: pappersdocka, PelloBello, yasmir, Planerar2020
  • mimiii
    Heilena skrev 2019-08-26 08:11:49 följande:

Åh nej.. Vad konstigt jag tänkte nu! Var ju ej en BIM augustitråd detta! Hm.. Skippa mig än så länge då, haha! Skyller på att jag jobbat natt...

Haha, ingen fara! Hoppas att det tagit sig för er och att du slipper vara med i den här tråden ;) Annars får du komma tillbaka!

• mimiii

Jag brukar alltid ha äggvite-flytningar några dagar innan ÄL, men den här månaden (som är den första gången jag provat rosenrot) hade jag inte äggviteflytning förräns igår? Trots att ÄL enligt nc var i fredags. Någon som upplevt liknande?

• Myskorven

Hoppar in här, trodde jag har BIM i början av nästa vecka men igår och idag fick jag blinkande gubbe på clearblue. Vad tror ni, är det ens möjligt att det skulle vara ÄL på g men den här temperaturen?

• Förstabarnet123
    Myskorven skrev 2019-08-26 10:03:35 följande:

Hoppar in här, trodde jag har BIM i början av nästa vecka men igår och idag fick jag blinkande gubbe på clearblue. Vad tror ni, är det ens möjligt att det skulle vara ÄL på g men den här temperaturen?

Det ser ju ut som äl bekräftats 1 gång? Eller brukar du normalt ligga på högre temperaturer? Jag har normalt 36.6 innan äl och sen över 37 efter äl, men det är ju så individuellt... :)

Konstigt med blinkande gubbe igen. Har nog inget bra svar :)
  • TisslaM

[quote=79855542][quote-nick]Tr0ust skrev 2019-08-25 21:05:58 följande:[/quote-nick]Varför inte testa med ÄL stickor? Bara nyfiken på varför :) Lycka till & hoppas på.plus för er! :)[/

Tack detsamma:) vi körde med vanliga stickor innan vi fick första barnet, tyckte det var okej men jobbigt/lite svårt att behöva tyda dom. Nu när det är digitalt känns det mer ?säkert? och eftersom jag har oregelbunden ville jag veta även några dagar innan (blinkande smiley) :) första gången jag testar dom digitala men jag gillar dom verkligen!

• Myskorven
    Förstabarnet123 skrev 2019-08-26 10:27:32 följande:

Det ser ju ut som äl bekräftats 1 gång? Eller brukar du normalt ligga på högre temperaturer? Jag har normalt 36.6 innan äl och sen över 37 efter äl, men det är ju så individuellt... :)

Konstigt med blinkande gubbe igen. Har nog inget bra svar :)

Ja precis, fick positivt utslag på sticka där tempen har bekräftat ÄL. Men då visade clearblue bara rund ring. Har aldrig hänt innan att det inte visat ?rätt?. Så som min temp ligger nu är så den brukar ligga mellan ÄL och mens, mycket skumt...
  • TisslaM

Oj Hahaha såg nu att frågan inte var till mig Tr0ust! Oops, så kan det gå när man läser för fort

• pappersdocka
    mimiii skrev 2019-08-26 09:24:43 följande:

Jag brukar alltid ha äggvite-flytningar några dagar innan ÄL, men den här månaden (som är den första gången jag provat rosenrot) hade jag inte äggviteflytning förräns igår? Trots att ÄL enligt nc var i fredags. Någon som upplevt liknande?

Inte direkt liknande men när jag tog Rosenrot förra månaden fick jag äl flytningar i veckan innan äl. När jag sedan fick älflytningar 1 vecka senare igen var jag lagom förvirrad...
    Skippar rosenrot denna månad. ;)
Svar på tråden BIM september 2019