BIM september 2019
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Åh nej.. Vad konstigt jag tänkte nu! Var ju ej en BIM augustitråd detta! Hm.. Skippa mig än så länge då, haha! Skyller på att jag jobbat natt...
Haha, ingen fara! Hoppas att det tagit sig för er och att du slipper vara med i den här tråden ;) Annars får du komma tillbaka!
Jag brukar alltid ha äggvite-flytningar några dagar innan ÄL, men den här månaden (som är den första gången jag provat rosenrot) hade jag inte äggviteflytning förräns igår? Trots att ÄL enligt nc var i fredags. Någon som upplevt liknande?
Hoppar in här, trodde jag har BIM i början av nästa vecka men igår och idag fick jag blinkande gubbe på clearblue. Vad tror ni, är det ens möjligt att det skulle vara ÄL på g men den här temperaturen?
Bilden följde inte med...
Hoppar in här, trodde jag har BIM i början av nästa vecka men igår och idag fick jag blinkande gubbe på clearblue. Vad tror ni, är det ens möjligt att det skulle vara ÄL på g men den här temperaturen?
[quote=79855542][quote-nick]Tr0ust skrev 2019-08-25 21:05:58 följande:[/quote-nick]Varför inte testa med ÄL stickor? Bara nyfiken på varför :) Lycka till & hoppas på.plus för er! :)[/
Tack detsamma:) vi körde med vanliga stickor innan vi fick första barnet, tyckte det var okej men jobbigt/lite svårt att behöva tyda dom. Nu när det är digitalt känns det mer ?säkert? och eftersom jag har oregelbunden ville jag veta även några dagar innan (blinkande smiley) :) första gången jag testar dom digitala men jag gillar dom verkligen!
Det ser ju ut som äl bekräftats 1 gång? Eller brukar du normalt ligga på högre temperaturer? Jag har normalt 36.6 innan äl och sen över 37 efter äl, men det är ju så individuellt... :)
Konstigt med blinkande gubbe igen. Har nog inget bra svar :)
Oj Hahaha såg nu att frågan inte var till mig Tr0ust! Oops, så kan det gå när man läser för fort
Jag brukar alltid ha äggvite-flytningar några dagar innan ÄL, men den här månaden (som är den första gången jag provat rosenrot) hade jag inte äggviteflytning förräns igår? Trots att ÄL enligt nc var i fredags. Någon som upplevt liknande?