BIM september 2019
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jaha, BIM närmar sig för AndraSladdis 3/9, medan symptomen avtar. Känner redan att det kanske inte har tagit sig nu heller. Och så missar jag faktiskt ÄL nästa månad. Kan någon peppa mig lite, snälla?
Jaha, BIM närmar sig för AndraSladdis 3/9, medan symptomen avtar. Känner redan att det kanske inte har tagit sig nu heller. Och så missar jag faktiskt ÄL nästa månad. Kan någon peppa mig lite, snälla?
Hej på er! Jag är gärna med i denna tråd. BIM 9/9. Kan någon lägga till mig i listan då jag inte riktigt vet hur det fungerar.
Oj! Brukar du köra med ÄL-test och brukar du se en stegring? Eller menar du att du testar grav tidigt med ÄL-test?
Själv hade jag glad gubbe på CB men det finns en annan sak som kan försvåra, så jag försöker ha tålamod med att bli gravid. Det är svårt, dock! Man vill så gärna.
Samma här, 10:e försöket! Jag har börjat ställa in mig på att det kanske inte går den här gången . Har du barn sen tidigare?
Nu börjar det närma sig BIM för vissa, spännande! Jag är BIM -9 och känner av molvärk till och från och har väldigt ömma bröstvårtor, någon annan som har några symtom? :)