BIM september 2019
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Åh vad denna väntan är seg! Hur gör ni andra för att orka med denna långa period mellan ÄL och mens?
Har två barn sen innan, båda blev till på första försöket. Nu är vi inne på försök nio med en trea, visserligen med fler år på nacken och en bortopererad sköldkörtel. Så jobbigt att kastas mellan hopp och förtvivlan. Vet såklart att jag är oerhört lyckligt lottad med mina två så känns samtidigt helt knäppt att klaga. Håller tummarna för oss alla i denna tråd!
Någon här i tråden som genomfört en spolning av äggledarna? Ska göra det nu i veckan och undrar hur det kändes, ifall det gjorde jätte ont eller var mer som en molvärk?
Jag har precis startat en Facebookgrupp som är hemlig för oss som försöker bli gravida :) där vi kan diskutera alls möjligt angående graviditet och symptom osv :) någon som vill vara med? Skriv till mig så lägger jag till er :)
Jag har precis startat en Facebookgrupp som är hemlig för oss som försöker bli gravida :) där vi kan diskutera alls möjligt angående graviditet och symptom osv :) någon som vill vara med? Skriv till mig så lägger jag till er :)
Väntan är sjukt frustrerande! Oron att det inte ska gå alls blir större och större för varje misslyckad månad som går.. Känns som att ingen av mina vänner förstår! Dom säger bara "stressa inte", men det är ju lätt för dem att säga som blivit gravida utan att ens försöka...
Förresten, någon här som testat rosenrot eller bidrottninggele?
Äl smärtor idag, så borde få äl om 3-4 dagar :)
Det börjar verkligen bli många den 10/9 nu, hoppas det betyder tur
Yes, gjorde det i juni och det var inte alls så farligt. Tänk dig ett vanligt gynbesök som tar lite längre tid. Det gjorde inte alls ont för mig. Efter fick jag typ mensvärk samma dag som gick över. Blödde inget alls. Däremot rann det ut konstrastvätska så ta med en binda. Lycka till