BIM september 2019
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Ni som varit gravida/plussat tidigare, hur långt innan/efter bim fick ni ert plus?
Idag är jag på äl+9 så imorgon kommer dagen jag plussade min förra graviditet. Vet inte om jag vågar ta ett test dock. Jag har ju haft en känsla sen äl+5 att jag är gravid, men har i princip inga symtom. Lite ömmande bröst men annars bara saker som jag har vid pms också. Mitt tydligaste tecken är annars molvärk, men har ingen alls nu vilket gör att jag såklart tror att det inte lyckats. Haha man blir ju helt galen av att göra barn ;)
Hej! Vill nån lägga till mig på listan? Har BIM 7/9 :)
Theresesvea vi har samma BIM! Jag hade dock senare ÄL så ingen idé att jag testar före BIM. Om mensen kommer då å andra sidan så slipper jag ju testa...men hoppas hoppas på ett plus för oss båda! :)
Ni som varit gravida/plussat tidigare, hur långt innan/efter bim fick ni ert plus?
Jag vill också vara med! Vet inte BIM dock, har tagit ut spiral och ej haft mens på tre år... Men hade ägglossning förra veckan, så typ 3/9 borde det vara dags.
Hej! Vill nån lägga till mig på listan? Har BIM 7/9 :)
Kan någon lägga till mig, BIM 25/9.
Försök till syskon till vårt barn som är 2,5 år.
Detta blir försök nr 4
Fick mens idag........hoppas så på att det tar sig snart men sexlivet är ju inte lika aktivt nu som när vi blev gravida med första barnet. Håller tummarna för er alla!!
Jag vill gärna hoppa på jag med!
Använder mig av Natural Cycles och fick imorse den tempstegringen jag väntat på, långt senare än vad jag trodde på från början.... Har då fått nytt datum för BIM den 4/9 :D
Ett syskon. Ni då?
Ja, jag vet det är svårt. Detta är vårt andra försök, och förra cykeln började jag testa redan innan ägget ens hade kunnat fästa, förstod jag sen (på ÄL+4 ) .
Hej på er!
Äl+8 idag och jag har lite lätt rosa/röda flytningar samtidigt som de är väldigt trådiga. Håller tummarna för att detta är ett tecken på graviditet! :)