BIM september 2019
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Ett syskon. Ni då?
Ja, jag vet det är svårt. Detta är vårt andra försök, och förra cykeln började jag testa redan innan ägget ens hade kunnat fästa, förstod jag sen (på ÄL+4 ) .
Hej på er!
Äl+8 idag och jag har lite lätt rosa/röda flytningar samtidigt som de är väldigt trådiga. Håller tummarna för att detta är ett tecken på graviditet! :)
Kan någon lägga till mig, BIM 25/9.
Försök till syskon till vårt barn som är 2,5 år.
Detta blir försök nr 4
Fick mens idag........hoppas så på att det tar sig snart men sexlivet är ju inte lika aktivt nu som när vi blev gravida med första barnet. Håller tummarna för er alla!!
Jag vill gärna hoppa på jag med!
Använder mig av Natural Cycles och fick imorse den tempstegringen jag väntat på, långt senare än vad jag trodde på från början.... Har då fått nytt datum för BIM den 4/9 :D
Så kul, vi är pp samma äl dag och har bim samma dag. Jag försöker vänta till söndag med första testet men får se om jag klarar hålla mig så länge!!
Nu är vi 68 stycken! :D
Valde att flytta min BIM till en dag tidigare då jag nu tror mer på ff's utsatta ÄL än nc's. Det innebär att jag nu är på ÄL+6, BIM-7. Som vanligt kommer testtankarna igång redan nu, och beställde till och med ett predictor early-test som jag kan hämta ut imorgon. Om jag känner mig själv rätt lär jag testa på fredag, alltså ÄL+8, BIM-5. Någon här som har plussat så tidigt?
BIM SEPTEMBER
1/9: NathalieBjorklund, AnneP, almqvist, Lyra78, Milka2, Naya3/9: Theresesvea, Idas123, AndraSladdis , avigmaria4/9: Sofiakarin, Myrkryper, s0ff, mimiii5/9: MsPinnipeds, Phoworray, Siggy, TisslaM, Veronica56/9: Michibell, Zyprexa, Tessi17/9: Längtande95, Janniiique, Idapidan, Nicole228/9: Lylls, 10oktober9/9: Honungsvatten, Kattunge15, Tidiih, Nowoli10/9: Förstabarnet123, fladdriga svansen, Bambi91, boshab, LBP91 11/9: ketchup88, Adlitam13/9: Cachy 14/9: cilia81, Nextchapter, Annali85, JeSuisMoi, Lolana16/9: lindamjonsson, Nicciz, Bettan84 18/9: awi 19/9: GrönTröja, Millemupp 20/9: FELT21/9: mea08, hundenhubbe 22/9 EllaLo, FruA2019, Ssandra23/9: SamiraBudva 24/9: Mathilda999, Tr0ust, Smurfen8825/9: pappersdocka, PelloBello, yasmir, Planerar2020, Soul12, soltroll, Gevalia55
Så kul, vi är pp samma äl dag och har bim samma dag. Jag försöker vänta till söndag med första testet men får se om jag klarar hålla mig så länge!!
Men vad kul! Då kan vi följas åt :) Ja, jag borde egentligen också hålla mig till söndag. Förstår inte varför man blir så galen med att testa, haha.
Blinkade gubbe på CB digital advanced testet imorse, nu ska det mysas för fullt :D.
Ni som varit gravida/plussat tidigare, hur långt innan/efter bim fick ni ert plus?