• mimiii

BIM september 2019

Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

BIM SEPTEMBER 2019

5e: mimiii

• Svar på tråden BIM september 2019
  • boshab
    MsPinnipeds skrev 2019-08-29 18:12:20 följande:

Jag har också en lång lutealfas på 15-16 dagar normalt sett, det är en väldigt lång väntan men fördelen är väl att ägget får extra tid att fästa sig :P

Är på ÄL+9 nu, känns som en evighet till BIM

Hur lång cykel har du?

Sant, man får se det på det sättet :D Känns verkligen som en evighet!

29+-1 är min cykel på, hade ÄL på CD14 denna cykel :) Du då?
  • boshab
    Fladdriga svansen skrev 2019-08-29 21:12:21 följande:

Lite off här.

Mest för att jag tror att min äl uteblir denna månad. Men även för att inte försöka räkna dagarna så mycket heller. Känns ju som tiden står stilla då. Men mensen borde komma om 12-15 dagar ungefär så återstår att se vad som händer.

Tråkigt om så är fallet :( Bara ha hoppet kvar och kommer mensen en ny chans. Men förstår känslan av besvikelse. Håller tummarna!
  • Veronica5
    kvinna29årskåne skrev 2019-08-29 22:42:28 följande:

Bim-6 idag. Min kropp känns väldigt konstig. Ont i både magen och ryggen ibland, humöret går som en berg och dalbana och jag är sugen på allt.. Brukar ha pms men denna gången känns det annorlunda. Frågan är om jag ska våga hoppas eller kroppen bråkar som vanligt

...????????

• Veronica5

Spännande!! Ska du testa? :) lycka till!!

kvinna29årskåne skrev 2019-08-29 22:42:28 följande:

Bim-6 idag. Min kropp känns väldigt konstig. Ont i både magen och ryggen ibland, humöret går som en berg och dalbana och jag är sugen på allt.. Brukar ha pms men denna gången känns det annorlunda. Frågan är om jag ska våga hoppas eller kroppen bråkar som vanligt ...????????

• Sofiiakarin
    AndraSladdis skrev 2019-08-29 22:13:38 följande:

Har börjat få lite av det. När var din ÄL?

Min äl var för en vecka sen.
  • Förstabarnet123

[quote=79865649][quote-nick]Fladdriga svansen skrev 2019-08-29 21:12:21 följande:[/quote-nick]Lite off här.

Mest för att jag tror att min äl uteblir denna månad. Men även för att inte försöka räkna dagarna så mycket heller. Känns ju som tiden står stilla då. Men mensen borde komma om 12-15 dagar ungefär så återstår att se vad som händer.[/q

Förstår att tiden går långsamt om äl uteblir. Been there. Men än finns det hopp om att den hinner komma?

Jag håller tummarna för det och annars hoppas jag månaden går fort så en ny chans kommer fort! <3

• Sofiiakarin

BIM - 6. Jag som aldrig testar tog ett test. O det är supernegativt. Om ingen av er har en supersyn som ser något haha! :D
  • Sofiiakarin
    Veronica5 skrev 2019-08-30 07:16:55 följande:

BIM -6 idag och kunde inte hålla mig att ta ett tidigt test.

Visst ser det neg ut?

Joo men de gör det nog... Vänta ett par dagar tills du testar igen. :D
  • Myrkrypet
    Sofiiakarin skrev 2019-08-30 07:20:21 följande:

BIM - 6. Jag som aldrig testar tog ett test. O det är supernegativt. Om ingen av er har en supersyn som ser något haha! :D

Du o jag som följs åt, bim samma dag! Jag testade också imorse och mitt såg ut som ditt, tokblankt, tänkte testa på söndag nästa gång!
Svar på tråden BIM september 2019