BIM september 2019
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Hej,
Ny i tråden och ny i att försöka skaffa barn!
BIM är 27/9 och vi är väldigt exalterade till att börja försöka skaffa barn.
Min sambo har länge velat ha barn medan jag har varit avvaktande då jag har haft mycket utveckling på mitt arbete det senaste året. Nu har det äntligen lugnat ned sig och de verkar även som om det kommer fortsätta att gå stadigt fram, så nu är även jag redo! :)
Hej! Får jag vara med här? Var med i BIM Augusti och blev gravid men har nu ett pågående missfall, hcg nivån ligger på 99 så det är snart ur kroppen förhoppningsvis och då försöker vi direkt igen så vi hoppas att kroppen ställer om sig snabbt så vi kan få vara med i september tråden:)
Jag håller tummarna för er alla :)
Hej! Får jag vara med här? Var med i BIM Augusti och blev gravid men har nu ett pågående missfall, hcg nivån ligger på 99 så det är snart ur kroppen förhoppningsvis och då försöker vi direkt igen så vi hoppas att kroppen ställer om sig snabbt så vi kan få vara med i september tråden:)
Fick positivt imorse!
Fick precis lite blodiga flytningar så nu är väl hoppet ute för mig tyvärr
Grattis!
Fick positivt imorse!
Fick precis lite blodiga flytningar så nu är väl hoppet ute för mig tyvärr