BIM september 2019
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Men vad är egentligen oddsen att när man äntligen köpte CL ÄL-test så uteblir ÄL?!??
Jag blir fullständigt galen på detta... Det kan ju BARA HÄNDA MIG.... Grinar ett tag ensam på på toan.... Men sen loggar man in här och hittar sina likasinnade ?systrar? och jag fylls då åter av hopp <3
För inte är det väl kört bara för att man fyllt 32? Och detta är som sagt vårt försök till första barnet. Sen i vintras.
Men jag hoppas, vill och tror... Att snart ska en bebis välja just mig och min kärlek... Om än kanske inte denna gång? Men vi har sett till att mysa ändå, så lite hopp har jag... Time Will Tell.
Kärleke och kramar till Er ALLA!
[quote=79860728][quote-nick]Honungsvatten skrev 2019-08-27 23:23:21 följande:[/quote-nick]Men vad är egentligen oddsen att när man äntligen köpte CL ÄL-test så uteblir ÄL?!??
Jag blir fullständigt galen på detta... Det kan ju BARA HÄNDA MIG.... Grinar ett tag ensam på på toan.... Men sen loggar man in här och hittar sina likasinnade ?systrar? och jag fylls då åter av hopp <3
För inte är det väl kört bara för att man fyllt 32? Och detta är som sagt vårt försök till första barnet. Sen i vintras.
Men jag hoppas, vill och tror... Att snart ska en bebis välja just mig och min kärlek... Om än kanske inte denna gång? Men vi har sett till att mysa ändå, så lite hopp har jag... Time Will Tell.
Kärleke och kramar till Er ALLA![/q
Styrkekram! Du är inte gammal! Tummar hålls för att ett litet bebisfrö kommer välja dig snart :) Har lärt mig att ibland missar man helt att äl-testen blir positiva om man har en kort peak.
Jag vaknade idag med samma känsla. Risk för utebliven äl...igen! 2:a mån på rad. Så känner igen känslan av hopplöshet. Tempar och tempen bekräftar inte ägglossning. Var såååå glad igår att vi lyckats pricka in ägglossning denna månad och så visar det sig nog att inget ägg släppt!! Har inte heller fått ökning på äl-testen...
Nya tag, men känns så tungt om det är så.
Är förövrigt också 32år, och har inte börjat känna mig för gammal för bebisverkstan :)
Heja heja till oss alla som försöker!
Är det någon som haft tydliga äl symptom, i mitt fall älsmärta som övergick till molvärk, illamående, yrsel, ömma nippels. Som sedan hållit i sig till bim. Då börja det släppa, mensen sen tre dagar, mensen varade halva sin normala längd med enbart brunt och lite färskt blod. Efteråt mår bättre men än lite svag molvärk.
Negativa gravtester såklart.
Förstår verkligen inte vad min kropp håller på med?! :/
Svag stegring igår på ÄL tester men idag svagare. Kan ju vara så typiskt att jag inte har äl denna månad bara därför. Brukar hända emellanåt.
Är ändå dag 15 nu så borde börjat fått nån liten stegring om de var på g. Då den i vanliga fall kommer på 15-16.
Så ställer in mig på att de inte blir nåt denna månad, som att skydda känslorna lite.
Tog ju rosenrot första veckan efter mens. Sist jag gjorde de kom äl på dag 10. Så vore konstigt om den kom senare denna gång
[quote=79861120][quote-nick]Förstabarnet123 skrev 2019-08-28 08:24:04 följande:[/quote-nick]
Äsch vad typiskt! :/ Så tråkigt. Likadan sits för mig...Ska först bara smälta besvikelsen över utebliven ägglossning för att tänka framåt sen. Var helt hundra på ägglossning igår, men tempen bekräftade inte det idag. Har inte heller fått positivt på stickorna, men tänkt att jag är lite rookie på dom. Men nu faller pusselbitarna på plats ju, hade nog ingen ägglossningen alls igår.
Hoppas du får senare ägglossning. Ska du fortsätta testa med stickor? Jag tror jag ska testa nån dag till ifall den skulle vara sen...
[/
Tänkte fortsätta två dagar till iaf...
Äsch vad typiskt! :/ Så tråkigt. Likadan sits för mig...Ska först bara smälta besvikelsen över utebliven ägglossning för att tänka framåt sen. Var helt hundra på ägglossning igår, men tempen bekräftade inte det idag. Har inte heller fått positivt på stickorna, men tänkt att jag är lite rookie på dom. Men nu faller pusselbitarna på plats ju, hade nog ingen ägglossningen alls igår.
Hoppas du får senare ägglossning. Ska du fortsätta testa med stickor? Jag tror jag ska testa nån dag till ifall den skulle vara sen...
Idag är jag på äl+9 så imorgon kommer dagen jag plussade min förra graviditet. Vet inte om jag vågar ta ett test dock. Jag har ju haft en känsla sen äl+5 att jag är gravid, men har i princip inga symtom. Lite ömmande bröst men annars bara saker som jag har vid pms också. Mitt tydligaste tecken är annars molvärk, men har ingen alls nu vilket gör att jag såklart tror att det inte lyckats. Haha man blir ju helt galen av att göra barn ;)
Finns det någon som vill uppdatera Bim listan och lägga till mig?<3
25/9
Jag vill också vara med! Vet inte BIM dock, har tagit ut spiral och ej haft mens på tre år... Men hade ägglossning förra veckan, så typ 3/9 borde det vara dags.