vill2017 skrev 2019-08-20 09:29:49 följande:
Tack! :) Vad skönt att höra att det ändå har gått bra med graviditeten. Väldigt trist med alla intimbesvär dock. Då tillåts man ju inte att nju8ta ordentligt. Har du varit mycket förstoppad? Kanske därför hemorojder dykt upp?
Jag mår relativt bra! Magen växer så att det knakar och jag har köpt massor med tajtakläder för jag vill verkligen visa upp magen! Känner mig så mycket smalare nu ironiskt nog. Kan verkligen tipsa om trikåklänningar från HM.
Rent psykiskt börjar det bli bättre. Min man påminde mig häromdagen om att jag inte gråtit på flera veckor och det stämmer ju. Jag grät ju hysteriskt minst en gång i veckan innan detta lyckades. Så skönt att få vara lite glad och se ljust på framtiden.
Tycker inte jag varit så förstoppad med antar att det är riten till det , min BM ska kolla upp det nästa vecka iaf och se om hon har några tips.
Ja Gud vad magen växer fort nu, var ledsen att det inte har synts så mycket hittills men de sista tre veckorna har den verkligen blivit mycket större :) ska kolla på hm, är så mysigt å kolla på kläder :)
Vad skönt att att du känner dej gladare, tror det är nyttigt för oss att se detta med glädje utan att ha katastroftänk i bakhuvudet hela tiden. Om mindre än ett halvår har vi våra SÅ efterlängtade bebisar <3
Var förresten på RUL förra veckan och vi ska också ha en pojke :) <3