LLW skrev 2019-07-06 11:48:27 följande:
Hej tjejer.
Igår fick jag genomgå en medicinsk abort för att få ut det som fanns kvar av mitt MA. En extremt traumatisk upplevelse som tog 12 timmar från att vi kom till sjukhuset tills att vi äntligen fick åka hem. Har aldrig varit med om sådan smärta i hela mitt liv, och vill aldrig uppleva det igen.
Vi kommer ta en paus nu ett tag framöver. Om vi orkar börjar vi med ivf nr 4 i höst, annars avvaktar vi längre. Sen i oktober förra året har vi gjort tre behandlingar och genomgått ett missfall, så jag tror att min kropp behöver vila och återhämta sig ett tag.
Önskar er här i tråden stort lycka till, ni förtjänar all verkligen all lycka efter att ha gått igenom ivf och allt som hör till. Kram
Jag beklagar verkligen LLW!!! IVF karusellen är verkligen tuff. Vissa av oss får kämpa länge. Vi genomgick 2 IVF med 6 misslyckade återföringar innan vi fick vår första plus. Det har varit mycket slitsamt, men när man väl lyckas tycker man att det har varit värt mödan. Ta dig tid att sörja och vara arg på hur orättvist det kan vara ibland. Jag hoppas innerligt att du kan samla den kraft du behöver för att orka kämpa vidare. Förr eller senare blir det din tur, även om det känns långt bort just nu. Ta väl hand om dig!