mulin skrev 2019-06-25 23:52:58 följande:
Exakt samma här, är ju mer inställd på MA än på bebis... är också i valet å kvalet med chefen, ska på kub sista dagen på jobbet innan semestern, känns inte schysst att vänta till mitten augusti innan jag berättar , men vill inte berätta innan jag fått veta hur det ser ut.
Usch vilken skit...!
Tror att har man fått MA syns det inte direkt i urin eller blod eftersom kroppen typ fortfarande tror den är gravid. Men hag tror både du och jag oroar oss i onödan. Kul med inskrivning för dig imorgon iaf :)
Tror också det är lugnt
BM sa att vi är överdrivet försiktiga i Sverige, dvs vi kan inte berätta nåt och glädjas med fler utan vi måste veta att allt ska gå bra innan man kan blanda in fler i glädjen. Sen sa hon att även om jag hade fått vul idag hade jag varit rädd för att den dör nästa vecka haha, det är ju sant!
Hon tyckte ocks0 att man inte behövde vara rädd att berätta för chefen innan semestern, det värsta är ju att hon sen skulle veta om ATT man haft ett missfall men få känns nog läget så dåligt för en ändå så att chefen inte är det stora problemet. Att det kan vara bra att chefen ändå vet det. Jag suger på karamellen till slutet på nästa v (dvs v12), ej bestämt än om jag ska berätta innan semestern men vore skönt om man svullnar upp i sommar :D