Kandelaber skrev 2019-05-18 18:06:27 följande:
Ja det verkar ju vara i särskilda fall man ska ha lutinus längre tid än till testdag.
Och det är väl ändå 70 mot 30 att allt ska gå bra men av nån anledning känns det som att man har större risk för missfall bara pga 1 tidigare..vet att jag inte kan tänka så förrän jag haft typ 3-4...
Nån annan som får jättekraftig molvärk då och då samt när man är kissnödig? Tycker jag är så himla öm och stram i nåt (typ organen?!) sen plock och återföring men det kanske är normalt om man tänker kombon av ingrepp, lutinus och faktiskt graviditet?
Är väl bara extra skraj av att ha "ont" eftersom jag direkt kopplar det till att nåt dåligt är på väg att hända :(
Men än så länge ska jag försöka va glad, den växer ju ändå än så länge! <3 Vi som kämpat länge o kanske gjort IVF behöver nog mer övertygelse för att tro på att man äntligen kan få det som varit så svårt och tungt och långdraget.
Ja, det köper jag verkligen. Skulle tänka likadant, jag är orolig som det är utan missfall i ryggsäcken.. men jag tror och håller tummarna att det går vägen denna gång.
Känner igen exakt de du beskriver att det stamar och spänner när man är kissnödig! Förhoppningsvis ett grav symtom då äggplock är länge sen för mig :)
Ja vi måste försöka njuta av dehär <3