fixaochdona skrev 2019-03-27 18:39:35 följande:
Jag hoppas på en igångsättning! Vet mer om 1.5 vecka :)
Galet mycket förvärkar, trött och känslig... Börjar känna mig klar!
Uppdatera när du vet mer om dina planer!
Jag börjar också känna mig rätt klar faktiskt med denna graviditet... Vill bara få ut honom och se vem han är!:)) Varje graviditet och bebis blir verkligen så annorlunda och speciellt för just det (iallafall den jag har varit med om) Trodde att efter första fanns det inget som kunde slå den upplevelsen:)
Var hos läkaren igår som konstaterade att moderkakan fortfarande ligger väldigt lågt... 6 mm från inte modermunnen. Var väldigt mycket ?kan bli så, skulle kunna bli så?. Inte riktigt det man vill höra innan en förlossning. Fick remiss till Danderyd där de ska göra en bedömning om jag får föda naturligt. Och om jag blöder väldigt mycket när jag börjar få värkar så vet de varför?! Inte riktigt det man vill höra heller... Såklart jättebra att de följer upp och har koll men vill inte heller gå igenom en förlossning och känna mig otrygg... Är ju i v 37 nu så tycker de bör kalla in mig rätt snart...
Men denna väntan innan man vet hur det blir, den är jag väldigt klar med!! Fick världens lyckorus när jag började titta datum och inser att om tre veckor är han med största sannolikhet här!!:)))