• stjärnasomärdin

BF April 2019 och stannar på Familjeliv.se

Hej!

Så tråkigt att tillhöra en BF-grupp där merparten hänger i FB-grupp, som startats utifrån tråden, när man själv inte har FB men ändå tycker det vore kul att vara några som följs åt! Så, vem har BF i April 2019 och vill hänga kvar på Familjeliv?

• Svar på tråden BF April 2019 och stannar på Familjeliv.se
  • Jahajaa

Haha, lite udda fråga kanske, meeeen... Är det bara jag som fått en ?raggarsträng? under graviditeten? Har typ fått långa mörka strån under naveln, känns inte så supersexigt och jag hoppas VERKLiGEN att dom försvinner efter att lilltjejen fötts. På benen har det snarare växt mindre hår, de har flyttat till magen istället ;p

• fixaochdona

Jag har alltid ammat och är i ställd på att göra det denna gång med.

Mitt fjärde barn detta och beräknat på syskonens födsel kommer denn* om ca 5.5 vecka. Spännande värre...!

• fixaochdona

Ja det närmar sig med stormsteg! 4 v kvar till en ev igångsättning för min del!

Känner dock inte så mycket ?nytt? än. Är iof bara början på vecka 34. Nån annan som har nåt på g?

• Gurkan25

Hej! Lördagen den 9 mars kl 10.32 och 11.07 föddes våra pojkar Zakaria och Adam. De barn 47 respektive 48 cm långa och vägde 2755 gram samt 2945 gram. Vi födde i vecka 36+3 och har stannat lite extra på bb. Vi ska åka hem imorgon till en mycket stolt storebror.

Benjamin 24/12-2017 Zakaria och Adam 9/3-2019
  • Jahajaa

Åhh Stort Grattis till dina pojkar :D :D Hoppas att allt gått bra och njut nu av varandra och era nya familjemedlemmar <3 Längtar såå tills vår tjej bestämmer sig för att titta ut. Imorgon är det 4 veckor kvar till BF :)

Gurkan25 skrev 2019-03-12 17:57:39 följande:

Hej! Lördagen den 9 mars kl 10.32 och 11.07 föddes våra pojkar Zakaria och Adam. De barn 47 respektive 48 cm långa och vägde 2755 gram samt 2945 gram. Vi födde i vecka 36+3 och har stannat lite extra på bb. Vi ska åka hem imorgon till en mycket stolt storebror.

• fixaochdona

Wow! Stort grattis!
  • Lilyje

Grattis!!
    M 2010 | B 2017 | A 2019
  • jaktenpaflow
    stjärnasomärdin skrev 2019-03-10 01:30:45 följande:

Nuuuu närmar det sig tjejer! Är ni taggade? Någon som känner artbestämma något är på gång? Hur mår ni? :)

Ja nu börjar man bli ordentligt taggad!! Vill bara gosa med bebis nu:)) Känner ingenting faktiskt v35 nu. Har varit lite komplikationer påvägen och var rädd att han skulle komma förtidigt i v 31. Men nu är allt under kontroll och Könner att om tre veckor får han gärna komma haha:) Min tapp är opåverkad så de sammandragningar jag haft/har har inte påverkat något alls. Vilket har varit skönt men nu får det gärna sakta men säkert börja hända saker. Hur mår du?
  • jaktenpaflow
    fixaochdona skrev 2019-03-12 17:12:22 följande:

Ja det närmar sig med stormsteg! 4 v kvar till en ev igångsättning för min del!

Känner dock inte så mycket ?nytt? än. Är iof bara början på vecka 34. Nån annan som har nåt på g?

Ja tiden går verkligen undan! Hur känns det inför en igångsättning? Kommer du få göra hinnsvepning några dagar innan det? Får man fråga varför du får en igångsättning innan BF? Är i början av v 35 och känner inget, dock haft komplikationer med blödande moderkaka så jag har varit extremt glad över att inte ha känt ngt:) Men nu på ultraljud så är tappen fortfarande helt oförändrad och han har precis vänt på sig från säte/tvärläge till huvudet ner. Men är fortfarande högt upp så hoppas han inte får för sig att vända sig igen:) Du har inga känningar? Mår du bra annars i graviditeten?
Svar på tråden BF April 2019 och stannar på Familjeliv.se