• stjärnasomärdin

BF April 2019 och stannar på Familjeliv.se

Hej!

Så tråkigt att tillhöra en BF-grupp där merparten hänger i FB-grupp, som startats utifrån tråden, när man själv inte har FB men ändå tycker det vore kul att vara några som följs åt! Så, vem har BF i April 2019 och vill hänga kvar på Familjeliv?

• Svar på tråden BF April 2019 och stannar på Familjeliv.se
  • fixaochdona

Vilken solskenshistoria, hoppas jag får samma!

Lilyje skrev 2019-01-18 03:25:35 följande:

Jag blev igångsatt med min minsting i vecka 38+6. Var supersmidigt! 6 timmar från att dom satte droppet tills han var ute!

• fixaochdona

Härligt!

Jahajaa skrev 2019-01-18 10:53:05 följande:

Glukosbelastningen klar med jättebra blodsocker så firar detta med en kaffe och en donut ;) haha

• Jahajaa

Hur mår ni tjejer? :)

Jag tycker att jag just nu mår oförskämt bra och har fått tillbaka träningslusten igen, så jag tänkte försöka börja lite lätt och hålla igång så länge jag orkar med enkel styrketräning. Är det någon som ännu tränar och hur går det tycker ni? :)

• stjärnasomärdin
    Jahajaa skrev 2019-01-19 09:52:16 följande:

Jag tycker att jag just nu mår oförskämt bra och har fått tillbaka träningslusten igen, så jag tänkte försöka börja lite lätt och hålla igång så länge jag orkar med enkel styrketräning. Är det någon som ännu tränar och hur går det tycker ni? :)

Bara bra här med undantag av en förkylning efter sjukdom som inte riktigt vill ge med sig. Inga krämpor så långt och hoppas det håller i sig. Otrivs sååå med magen dock men den försvinner ju tids nog så det är bara att stå ut! Tränar på som vanligt här med viss modifikation vid vissa övningar såklart där magen är i vägen och inget för raka bukmuskeln såklart! Om kroppen orkar tänker jag att det är superbra att köra på både inför förlossningen och återhämtningen så ta tillvara på den där träningslusten du känner vetja! Jag hoppas att det ska funka för mig att köra på hela vägen in i mål även denna gång!
  • Jahajaa
    stjärnasomärdin skrev 2019-01-19 10:06:14 följande:
    Bara bra här med undantag av en förkylning efter sjukdom som inte riktigt vill ge med sig. Inga krämpor så långt och hoppas det håller i sig. Otrivs sååå med magen dock men den försvinner ju tids nog så det är bara att stå ut! Tränar på som vanligt här med viss modifikation vid vissa övningar såklart där magen är i vägen och inget för raka bukmuskeln såklart! Om kroppen orkar tänker jag att det är superbra att köra på både inför förlossningen och återhämtningen så ta tillvara på den där träningslusten du känner vetja! Jag hoppas att det ska funka för mig att köra på hela vägen in i mål även denna gång!
    Härligt! :D (inte med förkylningen men att träningen funkar så bra) :) Jag stormtrivs med min mage för tillfället ;) Äntligen rund så man ser gravid ut, men inte i vägen. Jag hoppas också på att kunna träna så länge som möjligt. I början av graviditeten dansade jag, men fick foglossningsbesvär av det, men det är mycket bättre sen jag slutade, så jag tänkte att lite styrketräning kan ju behövas nu när man blir tyngre ;)
  • gammelpysen
    Jahajaa skrev 2019-01-19 09:52:16 följande:

Jag mår också oförskämt bra. 15 kg plus men inga egentliga besvär så tackar min lyckliga stjärna för att jag får njuta så.
  • Jahajaa

Härligt! :) så skönt att kunna njuta lite nu det sista av graviditeten! känns som tiden går så himla fort och att det var nyss som man fick plus på stickan, haha ;)

gammelpysen skrev 2019-01-19 17:25:25 följande:

Jag mår också oförskämt bra. 15 kg plus men inga egentliga besvär så tackar min lyckliga stjärna för att jag får njuta så.

• fixaochdona

Tycker ni alla tiden går fort? :D själv känns det som att det sniiiglar sig fram haha!

Jahajaa skrev 2019-01-20 09:32:08 följande:

Härligt! :) så skönt att kunna njuta lite nu det sista av graviditeten! känns som tiden går så himla fort och att det var nyss som man fick plus på stickan, haha ;)

• saravillhabarn

Hoho! ???? Hoppar gärna in här med, har bf 20/4 efter att ha försökt bli gravid i över ett år. Ser så fram emot att träffa vår efterlängtade bebis! ??

• jaktenpaflow

Jag mår också bra något trött och funderar på att börja ta lite extra tillskott av järn:) Också fått tillbaka träningslusten och kör med PT och sjukgymnast eftersom jag har en del problem med foglossning. Är så van vid att köra tungt så hat lite svårt att anpassa mig och hitta övningar haha :) Älskar min mage och känna alla rörelser, även fast jag längtar tills bebis är på utsidan vill jag lixom inte bli av med den! Har ni börjat köpa grejer än?

Svar på tråden BF April 2019 och stannar på Familjeliv.se