stjärnasomärdin skrev 2019-01-19 10:06:14 följande:
Bara bra här med undantag av en förkylning efter sjukdom som inte riktigt vill ge med sig. Inga krämpor så långt och hoppas det håller i sig. Otrivs sååå med magen dock men den försvinner ju tids nog så det är bara att stå ut! Tränar på som vanligt här med viss modifikation vid vissa övningar såklart där magen är i vägen och inget för raka bukmuskeln såklart! Om kroppen orkar tänker jag att det är superbra att köra på både inför förlossningen och återhämtningen så ta tillvara på den där träningslusten du känner vetja! Jag hoppas att det ska funka för mig att köra på hela vägen in i mål även denna gång!
Härligt! :D (inte med förkylningen men att träningen funkar så bra) :) Jag stormtrivs med min mage för tillfället ;) Äntligen rund så man ser gravid ut, men inte i vägen. Jag hoppas också på att kunna träna så länge som möjligt. I början av graviditeten dansade jag, men fick foglossningsbesvär av det, men det är mycket bättre sen jag slutade, så jag tänkte att lite styrketräning kan ju behövas nu när man blir tyngre ;)