stjärnasomärdin skrev 2018-12-08 10:47:47 följande:
Hur mår alla? :)
Jag mår bättre! Inte behövt ta illamående medicin på ett par dagar, även om jag fortfarande klöks ibland när jag känner dofter.
Niluth skrev 2018-12-08 12:00:32 följande:
Är det någon mer än jag så påbörjat att inreda barnrummet? Jag kan inte hålla mig, har börjat lite smått...
Igår hämtade jag hem ett skötbord som en tjej på Facebook skänkte bort, det var jättefint! Och inte nog med att han GAV bort det, jag fick dessutom med mig en massa andra saker såsom haklappar, nappar, barntallrikar osv, allt nytt och kvar i sina förpackningar! Hennes svägerska jobbade tydligen på nåt lager för nån babyshop så hon hade själv fått det men aldrig hunnit använda det. Jag blev helt mållös, så himla fint av denna människa :)
Jag börjar bli lite stressad angående barnrummet. Bebisen ska dela rum mef vår minsting, och för att det ska funka då måste våra barn byta rum. Och då måste vi måla om först.
Jag vill ta tag i det så fort som möjligt, men gubben tycker att vi har gott om tid! Trots att halva graviditeten redan gått!
Hur tänker ni kring namn?
Vi har redan bestämt namn till tösen och ser en trend bland våra barn. Förnamnet är orelaterat, men till mellannamn har vi valt familjenamn. Stora har morfars mellannamn, lillen har gammelfarfars namn och tösen kommer få mormors namn till mellannamn.