• stjärnasomärdin

BF April 2019 och stannar på Familjeliv.se

Hej!

Så tråkigt att tillhöra en BF-grupp där merparten hänger i FB-grupp, som startats utifrån tråden, när man själv inte har FB men ändå tycker det vore kul att vara några som följs åt! Så, vem har BF i April 2019 och vill hänga kvar på Familjeliv?

• Svar på tråden BF April 2019 och stannar på Familjeliv.se
  • gammelpysen

Tack, mår rätt bra faktiskt men börjar längta ihjäl mig efter bebisen. Lite tungt börjar det bli med, magen har växt och tar plats. Går ner i tid på jobbet om några veckor - känns som ett grymt bra beslut faktiskt. Skönt att komma ner i varv mentalt också. Fler som går ner?

• fixaochdona
    gammelpysen skrev 2019-02-13 07:28:46 följande:

* 20/4 Stjärnasomärdin

* 27/4 Gammelpysen

30/4
  • Jahajaa

* 10/4 Jahajaa

* 20/4 Stjärnasomärdin

* 27/4 Gammelpysen

• Jahajaa

Jag kopierade listan ovanför så då kom inte ditt BF datum med.. Testa att kopiera min istället för att citera och skapa ett nytt inlägg så kommer ditt också med på listan :)

fixaochdona skrev 2019-02-13 16:09:27 följande:

30/4

• Jahajaa

Jag mår också ganska bra :) Förra veckan hade jag en dipp när jag hade ont i magen (kändes som att hon inte fick plats därinne) haha ;) och kände mig allmänt otymplig, men nu känns det som vanligt igen. Tror att magen måste ha töjt sig lite för det spänner inte på samma sätt länge iaf ;)

Jag har lyxen att fått graviditetspenning beviljad så har nu jobbat mitt sista arbetspass på ett bra tag framöver. Har haft rätt så ont i ryggen sista veckorna så det var nog bra tror jag :)

gammelpysen skrev 2019-02-13 07:30:54 följande:

Tack, mår rätt bra faktiskt men börjar längta ihjäl mig efter bebisen. Lite tungt börjar det bli med, magen har växt och tar plats. Går ner i tid på jobbet om några veckor - känns som ett grymt bra beslut faktiskt. Skönt att komma ner i varv mentalt också. Fler som går ner?

• gammelpysen
    Jahajaa skrev 2019-02-14 12:02:24 följande:

Jag mår också ganska bra :) Förra veckan hade jag en dipp när jag hade ont i magen (kändes som att hon inte fick plats därinne) haha ;) och kände mig allmänt otymplig, men nu känns det som vanligt igen. Tror att magen måste ha töjt sig lite för det spänner inte på samma sätt länge iaf ;)

Jag har lyxen att fått graviditetspenning beviljad så har nu jobbat mitt sista arbetspass på ett bra tag framöver. Har haft rätt så ont i ryggen sista veckorna så det var nog bra tror jag :)

Vad skönt... man börjar helt klart fasa ut nu mot slutet. Sitter och googlar bebissaker på jollyroom och känner efter sparkar
  • Lilyje

* 10/4 Jahajaa

* 20/4 Stjärnasomärdin

* 25/4 Lilyje

* 27/4 Gammelpysen

M 2010 | B 2017 | A 2019
  • stjärnasomärdin
    gammelpysen skrev 2019-02-13 07:30:54 följande:

Här är det full fart hela vägen in i kaklet, vilket passar mig och mina graviditeter bra ;) Jobbar med barnavård inom socialtjänst så här finns inget utrymme att zona ut haha! Däremot går många hem på gravpeng.
Svar på tråden BF April 2019 och stannar på Familjeliv.se