Haha sorry, somnade visst ifrpn mobilen. Men men... 4h får väl ämdå räknas som ok sömn...?
Nu för att förvirra lite svarar jag bakifrån då...
Låter inte alls kul med slut på WiFi. Det är väl 25 idag eller 26... alltså typ 4 eller 5 dagar kvar... skulle nog faktiskt klara mig helt utan internet då... eller nej. För då kan jag inte göra skolarbete.
Har en sommarstuga, där finns lite täckning uppe i en trädkoja och no more typ. Så med det menar jag att är man där 1v är det inget mobilanvändande/surfande/sociala medier när man är där. Vilket är ganska skönt faktiskt... att bara släppa allt.
Är inte så teknisk haha... men om du menar den surfen man har i mobilabonemanget? Är det tre eller telenor vet jag att man får ett sms av de när den är slut så står det typ "skicka ... till ... om du vill ha ..." så skickar man typ en siffra till ett visst nummer eller hur man säger. Det står klart o tydligt där iallafall. Kan tänka mog att de flesta operatörer har så. Annars har ju många operatörer appar/hemsidor där man kan logga in. Då kan man ofta se sin surf ich även köpa till extra där. Men det vet jag inte hur man gör, får aldrig slut på surf haha.
Hur mycket surf jag behöver per månad, ja det beror på. Haha, alltså i skolan har jag ju inte tid för mobilen så där blir det knappt något surfande (och använder inte skolans internet, andra har lektion när jag har rast o vet själv hur de är när man försöker jobba o de som har rast invaderar internetet haha). Hemma sen har jag ju WiFi (om ingen dragut ut sladden/det är trasigt). Men i mobilen gör jag åt max 5gb/månad av det jag har på abonemange haha. Sen hemma har jag ju ingen aning för jag har ju WiFi då och det står säkert någonstans men jag vet ej hur man ser det haha.
Svarar på resten senare, blev lite bråttom nu haha I'm sorry