• Anonym (Orolig nattuggla)

Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?

När mår ni sämst?

På morgonen är jag trött för jag sovit dåligt

På dagen är det jobbigt höra grannar eller kollegors prat, skratt

På kvällen är jag trött och får tvinga i mig middag

På natten känner jag mig ensam mörkrädd och orolig

Innan mådde jag bäst på natten men nu får jag inte ens ro där längre

• Svar på tråden Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?

Tack. En av mina bästa vänner tog livet av sig förra året. Stor tragedi för alla.

Det kan alltid bli bättre men hon orkade inte kämpa. Blev bara drygt 20 år. Så sorgligt

200 inlägg!!!! Hehe

Nu ligger jag och kollar tunnelbanan på femman

Kanske kan du bada badkar i baddräkt eller mörkret så behöver du inte se? Kram

Håller med. Kom på att det är julafton om tre månader och alla julklappar man måste hinna fixa och alla man ska orka besöka haha

Men konstigt nog blir jag lika stressad med blank kalender som när den häromveckan var helt full.

Märkligt

• Anonym (hela tiden)

Åh... usch vad tragiskt att hon inte orkade mer :/ och att hon lyckades... beklagar verkligen sorjen för det! Usch... inte heller blir skiten lättare efter ett självmordsförsök...

Åh.. kan inte kolla på något. Är för trött för att kunna se rörande saker. Blir bara yr och tunnelbanan har ju tendens att flyga, fara o flänga hit och dit, haha. Kollar det i plattan på dagen/eftermiddagen istället. Men har ju sett alka avsnitt så väntar på nya...

Jo, kanske. Eller bara badar inte. Kan mysa under min värmefilt. Den värmer mig bra :)

Åh... julafton oxå ja... woho allt ska fixas o alla ska besökas o postas o slå in paket osv. Nej... känner att just nu orkar jag inte. Ska jag orka det får jag ta hjlp av mina föräldrar... de får typ lämna alla paket haha. Sen kanske jag nöjer mig med att se alla på julafton - som förra året.

Stressad av bland kalender blir jag ofta inte. eller. Är ju stressad hela tiden men ingen extra stress. Fast min kalender är inne i huvudet haha, så det hjälper intr att inte skriva något i en fysisk kalender för mig. Men jag tror man blir mindre stressad om den är tom eftersom man kan slappna av o se allt man gör som bonus istället för måste!

Kram!

Tack. Ja oerhört tragiskt med självmord

Hon hade kunnat ha allt idag. Om hon bara stått ut

Innan skrev jag typ 40 riktiga julkort varje år

Det slutade jag iaf med förra året men kände mig elak trots att typ ingen skickade riktiga kort till mig haha

Bara sms

Har oxå inre stress och även om denna veckan blev blank stressas jag av nästa veckas jobb o sysslor mm

Tänker o oroar mig för mycket

Kram

Most of The stuff People worry about never happens

Ett citat jag läst

Kram

Svar på tråden Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?