Åh... usch vad tragiskt att hon inte orkade mer :/ och att hon lyckades... beklagar verkligen sorjen för det! Usch... inte heller blir skiten lättare efter ett självmordsförsök...
Åh.. kan inte kolla på något. Är för trött för att kunna se rörande saker. Blir bara yr och tunnelbanan har ju tendens att flyga, fara o flänga hit och dit, haha. Kollar det i plattan på dagen/eftermiddagen istället. Men har ju sett alka avsnitt så väntar på nya...
Jo, kanske. Eller bara badar inte. Kan mysa under min värmefilt. Den värmer mig bra :)
Åh... julafton oxå ja... woho allt ska fixas o alla ska besökas o postas o slå in paket osv. Nej... känner att just nu orkar jag inte. Ska jag orka det får jag ta hjlp av mina föräldrar... de får typ lämna alla paket haha. Sen kanske jag nöjer mig med att se alla på julafton - som förra året.
Stressad av bland kalender blir jag ofta inte. eller. Är ju stressad hela tiden men ingen extra stress. Fast min kalender är inne i huvudet haha, så det hjälper intr att inte skriva något i en fysisk kalender för mig. Men jag tror man blir mindre stressad om den är tom eftersom man kan slappna av o se allt man gör som bonus istället för måste!
Kram!