Jag får också lättare lugn och ro på kvällar och nätter och då är det enklare att fokusera på en enda sak. Annars flyger tankarna åt alla möjliga håll vilket resulterar i att ingenting vettigt blir gjort.
Ibland ser jag på idol. Beror på om jag orkar. Idag har jag sovit 3,5h på eftermiddagen men är fortfarande lika trött. Så jag ska nog kolla så länge jag orkar. Sen blir det sängen och plugga ännu mer. Ska lämna in en till inlämning idag (för jag kommer inte klara av stressen av att ha tre av sakerna kvar. Måste liksom kunna släppa minst en sak till. Lättare att fokusera när man inte har tre miljoner andra saker i hjärnan som hänger över en o måste bli gjort).
Ser själv hur konstigt det låter, att inte orka titta på idol men orkar plugga. Jag orkar egentligen inte plugga. Men har inget val. Sedan blir jag så trött av att lyssna på massa ljud när jag är trött så jag brukar stänga in mig i mitt rum, haha. Vet inte varför, men det har alltid varit så. Tex platser med mycket ljud och rörelse (tex stan...) osv gör mig också trött och får mig bara att vilja vara i ett mörkt tyst rum. Jättekonstigt, jag vet, men det är svårt att beskriva känslan också.
Hoppas du får en bra och lugn kväll, kram.