• Anonym (Orolig nattuggla)

Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?

När mår ni sämst?

På morgonen är jag trött för jag sovit dåligt

På dagen är det jobbigt höra grannar eller kollegors prat, skratt

På kvällen är jag trött och får tvinga i mig middag

På natten känner jag mig ensam mörkrädd och orolig

Innan mådde jag bäst på natten men nu får jag inte ens ro där längre

• Svar på tråden Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?
  • Anonym (hela tiden)

Ja. Det torkar snabbt men liksom det blir den där mjuka ytan och innan den torkat helt är det ju fortfarande ömtåligt eller vad man ska säga. Så det är det jag menar med inte går bra haha.

Haha nej, lite svårt att fixa spnt ubdertiden nagellacket har torkat. Har några gånger försökt borsta håret elr byta till pyamas men icke. Nagellacket förstörs ju. Haha. Jag skulle nog kunna måla på det, sen sätta mig vid dator och plugga vidare ioförsig. Så för mig hade det nog mest blivit ett stressmoment som måste hinnas med mellan allt skolarbete.

Kramiz

Haha jag vågar knappt gå på toa närmsta timmarna efter jag målat hehe

Det typ värsta jag vet är jack och ränder i nymålade naglar man suttit flera timmar med hehe

Kraam

• Anonym (hela tiden)

Ja precis. Där har man suttit o kämpat för att det ska bli bra och sen bara flrstörs det för att man gör en enda syssla och råkar stöta emot... därför jag inte kan skriva sms när jag målat naglarna, de kanske slpr ihop med varandra och då får en nagel ett jack och det vill jag inte.

Buhu, står nu i valet och kvalet om jag ska sluta skriva o lämna resten till imorgon. Ellet om jag ska fortsätta. Liksom... är trött så isåfall blir det ju sova. Men kommer ha svårt att få tummen ur och verkligen plugga imorgon (eller idag) eftersom det är lördag o då tänker jag att jag kan ta det sen. Men i självaste verket finns det inget sen nu... åh. Detta är så störande... och nu är det mycket för alla. Oavsett vem man är. Inte bara för mig som har skyhöga krav på mig själv.

På tal om krav på sig själv... det där miss 200% slog till igår då jag fick en bedömning som bedömde 8 betygskriteriet av typ många fler... hade grönt hela vägen (alltså A nivå) på 6 av dem medans de resterande 2 var gula på A nivå och jag började ju då gråta för jag blev så ledsen över att det inte gick bra. Men jag satsar ju "bara" B i ämnet så det har jag ju uppnått... men det var bara det att det var ju så jäkla nära A... och den uppgiften var dessutom supersvår och typ alla mina kompisar fick ju C och D och de är verkligen allt annat än korkade och ovilliga att plugga. Så... jag borde ju egentligen bara nöjd, det var ju ändå mer än good enough...

Kram-kram

Vi prestations prinsessor blir aldrig nöjda

Men vi får öva

Nu ska jag sova

Zzzzzz

Lycka till med helgens plugg

Kram

• Anonym (hela tiden)

Ja, precis. Att aldrig bli nöjd... det ständiga problemet. Mission impossible liksom.

Ja, övning ger färdighet. Men detta är nog ett mission impossible. En gång vart "Miss 200%" alltid "Miss 200%". Typ.

Jag bestämde att nu har jag gjort 4 av 9 frågor så resterande 5 (eller kanske gjorde jag bara 3, så 6) frågor tar jag när jag vaknat igen. Men då måste, måste, måste jag göra klart hela denna uppgiften + 1/3 på min nästa uppgift imorgon. Eller idag, men när jag vaknat. Känner att inget går ändå bra nu och jag blir bara stressad av att se klockan.

Får se om det senare blir att åka iväg till stan... min kompis tvinga med mig i onsdags till dollar store trots att jag både behövde och ville hem, för att plugga. Så kom hem 1h senare än jag skulle. Samma kompis lär dra ner mig till stan. Skulle tydligen va något evenemang där och hon kan ju absolut inte gå ensam och ja-sägare som jag är *suck*. Ja, jag säger nej. Men tror du hon lyssnar? Nix, o när hon tjatar huvudet av sig själv säger jag tillslut ja...

Nä nu ska här oxå nanas lite kudde. Får se vad dagen sen vill bjuda på... lite lugn o ro hade då inte skadat iallafall.

Tackar för lyckoönskningen :)

Zzzzzz

Kram & sov gott!

Vad är dollar store? Aldrig hört talas om

Natti kram Zzzzzzzzzzz

• Anonym (hela tiden)

Sådär då... nu har jag varit på stan på det där evenemanget som tydligen var en marknad. Åh... ja-sägare dum som jag är. Är nu helt slut på energi och skulle nog behöva sova någon timme nu. Men det har jag då inte tid för, nu behöver jag plugga.

Dollar store är nog ett amerikanskt affärskedjesak och är en affär med massa billuga saker. Många saker kan ha 2 för 10kr osv, men om man bara tar en sån så kan man ta en 2 för 10kr sak på en annan sak o få båda de två för 10kr, vilket gör affären lite unik. Mycket saker kostar iallafall 10kr eller 20kr, dollar store, en dollar = 10kr (typ). Men de har såklart dyraee saker där med. Finns typ allt möjligt där. Från elektronik till leksaker till smink till ute saker till tvättmedel till godis, haha.

Nä nu ska jag försöka ladda lite energi kanske 40min o sen ska jag plugga. Pust, orkar inte, vill inte. Buhu.

Kram.

Aha då vet jag

Alltid kul o fynda

Sover borta i helgen liten utflykt hehe

Men kikar in o säger hej o godnatt

Kram

• Anonym (hela tiden)

Haha ja men jag köpte inget där:) kände inte för att köpa något och dessutom hade jag inte planerat att åka dit. Vart bara medtvingad av min kompis.

Spännande utflykt du är ute på! Hoppas du får en bra helg! Själv.. plugg ":)"

Sov gott & kram

Svar på tråden Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?