Ja, precis. Att aldrig bli nöjd... det ständiga problemet. Mission impossible liksom.
Ja, övning ger färdighet. Men detta är nog ett mission impossible. En gång vart "Miss 200%" alltid "Miss 200%". Typ.
Jag bestämde att nu har jag gjort 4 av 9 frågor så resterande 5 (eller kanske gjorde jag bara 3, så 6) frågor tar jag när jag vaknat igen. Men då måste, måste, måste jag göra klart hela denna uppgiften + 1/3 på min nästa uppgift imorgon. Eller idag, men när jag vaknat. Känner att inget går ändå bra nu och jag blir bara stressad av att se klockan.
Får se om det senare blir att åka iväg till stan... min kompis tvinga med mig i onsdags till dollar store trots att jag både behövde och ville hem, för att plugga. Så kom hem 1h senare än jag skulle. Samma kompis lär dra ner mig till stan. Skulle tydligen va något evenemang där och hon kan ju absolut inte gå ensam och ja-sägare som jag är *suck*. Ja, jag säger nej. Men tror du hon lyssnar? Nix, o när hon tjatar huvudet av sig själv säger jag tillslut ja...
Nä nu ska här oxå nanas lite kudde. Får se vad dagen sen vill bjuda på... lite lugn o ro hade då inte skadat iallafall.
Tackar för lyckoönskningen :)
Zzzzzz
Kram & sov gott!