Haha jaha där ser man, elefanterna har kanske en egen dag då. Men utan att jag visste det... crap. Bara o vänta ett år då.
Jo, alla dessa dagar är lite lustiga.
Men åh så typiskt att du fick ont i magen av den... ja trist väder bjuds det i sveriges regn-stad med. Ja... du hör väl på namnet vad det bjuds på... reeeeegn. Trist skit väder.
Åh, jag såg avsnittet av wahlgrens värld tidigare i eftermiddags. På D-play. Får se nästa veckas avsnitt då, så ja har något o göra inatt. Haha. Sov nämligen bort hela eftermiddagen så lär va vaken hela natten... eller kanske inte. Är så himla trött nu efter fyra nätters knappt existerande sömn... (vet inte ens om det är fyra, tappat räkningen totalt)
Nej, fan, det har jag inte gjort än... helt glömt bort. Nu alarm i mobilen så ja ska komma ihåg det. Haha mitt minne är så sämst...
Jaha där ser man, men tror ändå de vill att man sover mer än 1,5h pp natten. Hehe
Prov imorgon igen har jag. Men kommer va hemma för just idag mår jag inte bra och har inte gjort på hela veckan. Hade ju noll vila typ förra helgen och det är nog den största faktorn till att jag mått som jag gjort denna veckan. Har varit konstant trött men som vanligt inte kunnat sova. Dessutom har ångesten varit värre och jag vet knappt ens vad. Minns inte ens vad jag nyss skrivit typ, är hemma nu 5 dagar. Men kommer behöva plugga en del ändå. Ska dock försöka ta tag i det imorgon så jag kan enbart vila 4 dagar sedan. Men får se om jag orkar ta mig upp ur sängen, det får bli steg ett liksom. Nä ikväll gör jag ingenting mer, får räcka med att ja gjorde 3 uppgifter i ett o samma ämne bara idag på skolan.
21.50 var väl för 1 timme sen? Haha så sämst är jag. Kan inte ens klockan... (använder mest av 12h-klocka då de är den jag har i min mobil så därför förvirrar 24h-klockan mig när det inte är hela tal)
Ja, då får jag se den inatt då om jag är vaken. Tur jag laddat iPaden. Lite lättare o ja den i sängen än datorn, brukar ställa den mot väggen lutande typ så då kan jag ligga på sidan men ändå ha bilden på rätt håll framför mig. Eller hur jag ska säga.
Wahlgrens värld följs slaviskt här :) eller typ. Förra veckan va så kaosig att jag missa bokstavligen alla programm jag skulle se på tv. Men har tagi ikapp denna veckan.
100% vaken vet jag inte vad det är, ett tv program antar jag. Du verkar ju ha stenkoll på alla tv program som går på tv, haha. Jag har knappt koll på de jag följer...
Jo men det gör du rätt i. Miljöombyte igen :) ska iväg till mormor i helgen. Tror jag. Måste orka ta mig utanför hemmet för ta mig dit. Tar ca 2h med bussen... sen kanske sväng till kusinerna en dag med. De bor inte ens en mil från mormor men med buss tar det mer än en timme... de bor liksom långt från varandra men ändå för nära men relativt nära stan. Oavsett... man måste hela vägen in till stan med buss o spårvagn stan byta buss o hela vägen ut. Sammanlagt är det tre byten så det tar ju oxå lite tid...
Ska nog spendera lite tid med mormor i helgem. Hon har ju cancer o ändå om behandlingen är för att bota vet man ju aldrig vad som sker. Så man får passa på. Hon börjar bli gammal, förmodligen mer än tre år kvar. Men förmodligen mindre än 30. Så de e lika bra o börja innan de e försent... men måste ju själv orka ta mig dit. Endast jag som har 5 dagar ledigt (imorgon är ju sjukanmäld så isåfall åker jag på lördag) så ska isåfall åka buss o spårvagn o tåg. Så det blir ju tidskrävande, o inte minst energikrävande. Tar det en annan helg annars.
Haha ja, rekommenderas verkligen att ta med mobilladdare! Hoppas du får en riktigt bra helg!
Stor kram!