• Lilla Lina

Vi med BIM oktober 2018

Hej!!

Känner att jag har äran att starta en tråd för alla oss med BIM oktober i år! :) Här välkomnar vi nya till tråden och samlar upp er från september-tråden som tyvärr får kämpa på en månad till. Här tar vi nya tag och satsar för fullt mot massa fina sommarbebisar 2019. :)

Kort om mig då: andra riktiga försöket med sambon, vi är båda 29 år och har inga barn. Bor i södra Sverige och håller på att leta hus för fullt samtidigt som vi planerar barn. Har alltid sagt att jag vill ha barn innan jag fyller 30, vilket jag gör i maj så det sket sig idag när jag fick mensen. Men försöker se positivt, sommarbarn- hur romantiskt låter inte det? :)

Har bim 6 oktober och äl runt 23 september. Har långa cykler vilket är frustrerande med all denna väntan!

Som sagt, välkomna hit alla som vill så ska vi heja och stötta varandra bäst vi kan! :)

BIM-listan oktober

6/10 Lilla Lina

• Svar på tråden Vi med BIM oktober 2018
  • Eliiin

Hej! Jag hänger på här inne, hoppas det är okej?

23 år, har en dotter på 19 månader och försöker nu med ett syskon. Fick missfall i juli och har nu bim 9 oktober. ????

• Onlyme86
    Teresee skrev 2018-09-25 16:25:35 följande:

Ja det är drygt. Jag tycker dock den värsta väntan är nu, efter ÄL innan BIM. När man inbillar sig massa symptom och skit medan man inväntar att man kan testa :( tiden går såååååå långsamt den här perioden tycker jag

Jo den väntan är klart jobbigast. Bara en massa väntan haha. Man får försöka att underhålla sig med annat och längta till. Lättare sagt än gjort bara.
  • Onlyme86
    Eliiin skrev 2018-09-25 23:27:55 följande:

Hej! Jag hänger på här inne, hoppas det är okej?

23 år, har en dotter på 19 månader och försöker nu med ett syskon. Fick missfall i juli och har nu bim 9 oktober. ????

Såklart att det är okej :) Beklagar ditt missfall i somras.
  • Jessica Noel

HEJ vill gärna vara med har BIM 1/10

Va inte helt 100 på ÄL men runt den 17..

Detta blir min 3a om det tar sig men första för min sambo.. har 2 pojkar sen innan 9 och 7.5år

Jag gjorde ett test igår..

Kan liksom inte hålla mig haha..

Jag ser ett svagt streck, men inbillar mig nog .. när tänker ni andra testa som har BIM nu i början?

• Snöflingan28
    Jessica Noel skrev 2018-09-26 07:55:35 följande:

Detta blir min 3a om det tar sig men första för min sambo.. har 2 pojkar sen innan 9 och 7.5år

Jag ser ett svagt streck, men inbillar mig nog .. när tänker ni andra testa som har BIM nu i början?

Jag har också bim 1/10 :) Hade ÄL 19e. Tänkte försöka hålla mig till fre-lördag. Mitt ägg bör ha fastnat nu i början av veckan, om det nu blivit något, vilket jag har svårt att hoppas på. Eller bara försöka invänta mensen. Men svårt är det, haha!
  • lw12
    Jessica Noel skrev 2018-09-26 07:55:35 följande:

Jag har tänkt testa första gången i helgen. Har bim 2/10 :)
  • JenniferBeckman

Hoppar in här med, visade stegring på äl test 13/9 och vi låg på i 4 dagar. Kände den typiska äl smärtan som är mycket starkare sen jag fick utomkveds och fick ta bort ena ledaren. BIM 1/10. Nu har det molit i magen i 3 dagar, svag mensvärk typ (aldrig haft så långt innan beräknad mens) När vi hade sex häromdagen så gjorde det även lite ont när han kom långt in (bara känt så vid äl annars). Bröstens är stenhårda och ömma men det brukar de vara strax innan mens. Så jag är lite förrvirrad!

• JenniferBeckman

Hoppar in här med, visade stegring på äl test 13/9 och vi låg på i 4 dagar. Kände den typiska äl smärtan som är mycket starkare sen jag fick utomkveds och fick ta bort ena ledaren. BIM 1/10. Nu har det molit i magen i 3 dagar, svag mensvärk typ (aldrig haft så långt innan beräknad mens) När vi hade sex häromdagen så gjorde det även lite ont när han kom långt in (bara känt så vid äl annars). Bröstens är stenhårda och ömma men det brukar de vara strax innan mens. Så jag är lite förrvirrad!

• JenniferBeckman

Svar på tråden Vi med BIM oktober 2018