• Lilla Lina

Vi med BIM oktober 2018

Hej!!

Känner att jag har äran att starta en tråd för alla oss med BIM oktober i år! :) Här välkomnar vi nya till tråden och samlar upp er från september-tråden som tyvärr får kämpa på en månad till. Här tar vi nya tag och satsar för fullt mot massa fina sommarbebisar 2019. :)

Kort om mig då: andra riktiga försöket med sambon, vi är båda 29 år och har inga barn. Bor i södra Sverige och håller på att leta hus för fullt samtidigt som vi planerar barn. Har alltid sagt att jag vill ha barn innan jag fyller 30, vilket jag gör i maj så det sket sig idag när jag fick mensen. Men försöker se positivt, sommarbarn- hur romantiskt låter inte det? :)

Har bim 6 oktober och äl runt 23 september. Har långa cykler vilket är frustrerande med all denna väntan!

Som sagt, välkomna hit alla som vill så ska vi heja och stötta varandra bäst vi kan! :)

BIM-listan oktober

6/10 Lilla Lina

• Svar på tråden Vi med BIM oktober 2018
  • cassandra92
    babytjejen skrev 2018-09-24 21:10:31 följande:

November börjar närma sig o inget plus än, 16 november var syskonet planerad att komma om inte missfallet hänt...kommer vara oerhört tungt om jag inte plussat då...

Åh jag beklagar verkligen. Jag förstår att det känns tungt. Jag håller alla tummar jag har för din skull att du pussar snarast!

Är det sant att man kan gå in i klimakteriet när man är 29??
  • Babbiss

Hej!

Hoppar in här. Bestämde oss lite hastigt för att försöka ordna syskon till vår son född januari 17. Har ÄL nån gång mitten på veckan så BIM blir den 12/10. Kan någon snäll lägga till mig på listan?

Huu blev lite nervös att det faktiskt ska ta sig nu, vi hade inte riktigt tänkt igenom det så noga med allt praktiskt runt omkring.. Men det löser sig väl. Känns osannolikt att det ska ta sig på första..?

• Miichaella
    cassandra92 skrev 2018-09-24 20:13:04 följande:

Idag har jag varit superkonstig hela dagen. Men kan vara så att jag helt enkelt håller på att bli sjuk bara. Jaja. Bara att vänta och se.

Åhå förhoppningsvis är det något! :)
  • mangon

Vilket försök till bebis är ni på? :)

Tog ut spiralen 29/8.

Fått 1 mens. Så detta blir andra försöket för oss.

Äl 1/10 ca. BLI borde vara runt 16/10. Så spännande!

• Manda25
    mangon skrev 2018-09-24 22:21:59 följande:

Tog ut spiralen 29/8.

Vi ska börja på vårat första försök jag och min sambo. :) Har också beräknad ägglossning enligt min app Natural Cycles den 1/10.
  • mangon
    Babbiss skrev 2018-09-24 22:06:21 följande:

Hej!

Hoppar in här. Bestämde oss lite hastigt för att försöka ordna syskon till vår son född januari 17. Har ÄL nån gång mitten på veckan så BIM blir den 12/10. Kan någon snäll lägga till mig på listan?

Huu blev lite nervös att det faktiskt ska ta sig nu, vi hade inte riktigt tänkt igenom det så noga med allt praktiskt runt omkring.. Men det löser sig väl. Känns osannolikt att det ska ta sig på första..?

Vad spännande! Vårat beslut att skaffa en till kom rött hastig. Och från mannen dessutom denna gång.

Har en dotter född januari -16. Var så sugen på en till för 1 år sen men mannen vägra....men nu så....

Har bmi 15-16 /10 någongång.

Allt ordnar sig runt om, det är jag säker på!
  • cassandra92
    Miichaella skrev 2018-09-24 22:12:58 följande:

Åhå förhoppningsvis är det något! :)

Hoppas!!'
  • cassandra92
    mangon skrev 2018-09-24 22:21:59 följande:

Tog ut spiralen 29/8.

9e försöket. BIM 1/10! Spännande!
  • mangon
    cassandra92 skrev 2018-09-24 22:47:43 följande:

9e försöket. BIM 1/10! Spännande!

Jobbig väntan för er!!!! Håller alla tummar, jätte snart nu !!! Har du barn innan?
Svar på tråden Vi med BIM oktober 2018