• Ereya

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Hej!

Ny månad, nya tag. Nu kör jag det första riktiga försöket. Inga ägglossningstester eller temptagning, bara mys och kravlöst sex, förslagsvis på rätt dagar Spännande!

Beräknad ägglossning: 2/5

BIM: 17/5

Välkomna!

• Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
  • Anonym (Längtan92)
    Linneisen skrev 2018-04-28 10:45:09 följande:

Äntligen ägglossning!

Skönt, då får ni se till att mysa på ;)
  • Zandylina

Äntligen så har jag fått min fasta gubbe på ägglossningstest har aldrig hänt förut, å haft kraftigare ägglossningskänningar än nånsin även molvärk å så. Dessutom haft både värk från vänster och höger äggstock så kan bli intressant. Haft en jädra PMS också i 3 dar nu. Får nog säga tack vare Rosenrot å Macapulver som detta hände.

Å myst i massor gjort senaste 2 veckorna så hoppas man lyckas denna gång.ska även mysa ikväll igen!

Så nu börjar väntan på BIM som är runt 8-10/5!

• Ereya
    Zandylina skrev 2018-04-28 16:20:10 följande:

Äntligen så har jag fått min fasta gubbe på ägglossningstest har aldrig hänt förut, å haft kraftigare ägglossningskänningar än nånsin även molvärk å så. Dessutom haft både värk från vänster och höger äggstock så kan bli intressant. Haft en jädra PMS också i 3 dar nu. Får nog säga tack vare Rosenrot å Macapulver som detta hände.

Å myst i massor gjort senaste 2 veckorna så hoppas man lyckas denna gång.ska även mysa ikväll igen!

Så nu börjar väntan på BIM som är runt 8-10/5!

Linneisen skrev 2018-04-28 10:45:09 följande:

Äntligen ägglossning!

Woho!!! Trevlig helg Jag joinar er på onsdag!
  • Linneisen
    Ereya skrev 2018-04-28 18:15:26 följande:

Woho!!! Trevlig helg Jag joinar er på onsdag!

Haha tack :D
  • Anonym (Längtan92)

Fortsatt låg temp och inget pos äl test.. äl framflyttad enligt nc, aja återstår att se om det blir ngn äl denna månad.

• Ereya

Sex igår och ÄL var antingen då eller idag. Nu har jag lite molvärk, något som jag brukar känna av vid ägglossning. Kanske finna en chans ändå men jag tvivlar på det

• Linneisen
    Ereya skrev 2018-05-02 08:30:38 följande:

Sex igår och ÄL var antingen då eller idag. Nu har jag lite molvärk, något som jag brukar känna av vid ägglossning. Kanske finna en chans ändå men jag tvivlar på det

Har du kollat med ältester eller hur gör du?

Jo klart det finns en chans!
  • Ereya
    Linneisen skrev 2018-05-02 10:08:26 följande:

Har du kollat med ältester eller hur gör du?

Jo klart det finns en chans!

Hoppas! Just nu är min biologiska längtan så jäkla stark. Om det inte tar sig den här månaden ska jag prova tempa, och därefter ägglossningstesta. Hur går det för dig?
  • Linneisen
    Ereya skrev 2018-05-02 18:48:31 följande:

Hoppas! Just nu är min biologiska längtan så jäkla stark. Om det inte tar sig den här månaden ska jag prova tempa, och därefter ägglossningstesta. Hur går det för dig?

Ah okey.

Jag är på äl+3 och har lite ont i brösten idag. Men det är ju för tidigt för symptom så jag vet inget. Ska testa om en vecka för vid den tiden plussade jag med dottern.
Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?