• Ereya

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Hej!

Ny månad, nya tag. Nu kör jag det första riktiga försöket. Inga ägglossningstester eller temptagning, bara mys och kravlöst sex, förslagsvis på rätt dagar Spännande!

Beräknad ägglossning: 2/5

BIM: 17/5

Välkomna!

• Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
  • Zandylina
    Ereya skrev 2018-05-07 08:17:22 följande:

Jag har hört att ägglossningstest visar positivt om man är gravid. Jag hade själv häftig molvärk igår på höger sida, en vecka efter ägglossningen, men jag tempar eller ägglossningstestar ej så jag kan inte kolla om jag får amma resultat som du. Mitt råd är att vänta 14 dagar efter ägglossningen och sedan testa dig. Då borde det visa positivt. Testet blir ju säkrare ju längre man väntar men det är verkligen svårt att sitta på händerna!

Tack för svar, jo jag också hört kan visa positivt om man e gravid men ska vänta testa tills onsdag i allafall då jag ska ha men nån gång mellan imorgon å 11/5 heh. En väntans lek detta
  • Linneisen

Nehe ingen mer blödning. Fredags rosa flytningar. Lördags bruna flytningar. Igår brunt på pappret en gång. Laddade upp med binda o trodde att mensen kommer nu. Men idag ofärgade vanliga flytningar igen. Hoppet om att det var nidblödning tänds igen!!

• Ereya
    Linneisen skrev 2018-05-07 16:42:14 följande:

Nehe ingen mer blödning. Fredags rosa flytningar. Lördags bruna flytningar. Igår brunt på pappret en gång. Laddade upp med binda o trodde att mensen kommer nu. Men idag ofärgade vanliga flytningar igen. Hoppet om att det var nidblödning tänds igen!!

Kroppen alltså! Håller tummarna för dig.
  • Linneisen

Jag tror att jag är gravid men det digitala var negativt!? Bim-4 idag. Får gå i ovisshet och hoppas det visar starkare imorgon bitti. Ska köpa ett till digitalt också.
  • Outofservice

Vaknade tidigt imorse av stickningar som gjorde lite ont på ena sidan... äl +6 idag. Jäkla kropp, minsta lilla grej får hoppet att tändas :p

• Greta88
    Linneisen skrev 2018-05-08 07:29:26 följande:

Jag tror att jag är gravid men det digitala var negativt!? Bim-4 idag. Får gå i ovisshet och hoppas det visar starkare imorgon bitti. Ska köpa ett till digitalt också.

Jag ser ett svagt streck! Grattis :D
  • emeliera

Hoppar in här ???? tror jag hadde ägglossning sista helgen i april Jag har de sista mått illa varit trött och kännt mig svullen. Och i helgen efter vi hade myst till de i helgen fick jag typ ilningar i livmodern em jätte skum känsla... ska ta ett test senare ikväll mensen borde komma i helgen

• Linneisen
    Greta88 skrev 2018-05-08 14:00:45 följande:

Jag ser ett svagt streck! Grattis :D

Åh tack fast jag tror inte på det förrän det digitala visar positivt. Hoppas det gör det imorgon! Vill inte vänta två dygn.
  • Ereya
    Linneisen skrev 2018-05-08 07:29:26 följande:

Åh så spännande!!!! Vänta ett par dagar till för säkrare resultat!
Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?