• Ereya

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Hej!

Ny månad, nya tag. Nu kör jag det första riktiga försöket. Inga ägglossningstester eller temptagning, bara mys och kravlöst sex, förslagsvis på rätt dagar Spännande!

Beräknad ägglossning: 2/5

BIM: 17/5

Välkomna!

• Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
  • Ereya
    CatlinB skrev 2018-04-25 21:09:07 följande:

Kanske lite innan vad tråden egentligen är till förr, men hade äl runt den 20/4 och BIM 4/5 :)

Vårt första försök!

Det går så bra så! Åååh hoppas!
  • Linneisen
    Greta88 skrev 2018-04-25 20:54:03 följande:

Spännande! Haha ja det lät ju inget vidare kul med avbrott, hoppas de väljer att sova djupt inatt .

Nu blev jag allt avundsjuk, får vänta snällt 9 dagar till på Äl!

Ja det går ju såå långsamt när man ska invänta äl och sedan bim. Fast inget slår graviditeten, jisses vad lång den kändes! Speciellt på slutet. Vi flyttade då och jag slängde seriöst en massa kläder, för det kändes som att jag skulle vara gravid för evigt, haha. Hoppas att nästa graviditet inte känns lika lång, men det tror jag inte eftersom det är full rulle hemma.
  • Linneisen
    Ereya skrev 2018-04-25 22:03:00 följande:

Lita och lyssna på kroppen! Den vet

Jo såklart. Är bara jag som nojar över att jag inte kommer ha ägglossning denna månad bara för det.
  • EIJ90

Har äl runt 1/5! Tempar med NC. Har lite oregelbunden cykel så äl har varierat mellan dag 17 och 21. Bim runt 15/5.

Längtar supermycket! Detta är vårt andra försökt sedan mf i mars. Vi började försöka aktivt i Jan och slutade med ppiller i november förra året. Inga barn sedan tidigare.

Håller tummarna för oss alla!! <3

• Anonym (Längtan92)

Hänger också på här :) äl 29/4 och bim 12/5. Tempar med nc och kör äl test. Är tredje riktiga försöket med första barnet :)

• Greta88

Ska vi kanske slå ihop till en lista? :)

-ÄL-lista-

4/5 Greta88

-BIM-lista

18/5 Greta88

-PLUS-lista

• Linneisen

Jag tänkte också att vi skulle göra en lista!

Jag vet dock inte datumen men jag hoppas på ägglossning i övermorgon. Justerar sedan om det blir annat!

-ÄL-lista-

4/5 Greta88

28/5 Linneisen

-BIM-lista

18/5 Greta88

10/5 Linneisen

-PLUS-lista

• Linneisen

Haha oj skrev fel månad. Här kommer det rätta.

-ÄL-lista-

28/4 Linneisen

4/5 Greta88

-BIM-lista

10/5 Linneisen

18/5 Greta88

-PLUS-lista

• Anonym (Längtan92)

-ÄL-lista-

28/4 Linneisen

29/4 längtan92

4/5 Greta88

-BIM-lista

10/5 Linneisen

12/5 längtan92

18/5 Greta88

-PLUS-lista

• Linneisen

Är det någon som kan lugna mig över att jag fortfarande inte har ägglossning?? Bim är tidigast 7 maj och senast 12 maj (oregelbundet).

Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?