Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
Jag hakar på!
Beräknad ägglossning 26 april och beräknad bim 10 maj. Dock är det alltid olika så jag har ingen aning. Kör med ägglossningstester.
Jag hakar på!
Beräknad ägglossning 26 april och beräknad bim 10 maj. Dock är det alltid olika så jag har ingen aning. Kör med ägglossningstester.
En dag waaao!!!Yay! Då leder du vägen då
Nej, men jag har en abort i bagaget (v. 7) som jag gjorde för 5 år sen. Nu ser livet lite annorlunda ut, vi är äldre och stabilare och har rest en hel del runt jorden, även om man aldrig blir "klar". Jag slutade med ppiller i maj 2017 och nu tänker jag sikta in mig på ägglossningen - så kanske nästa resa blir nio månader lång Du då?
Åh så mysigt! Kör på, här kan du prata av dig under tiden. Jag jobbar på förskola med de allra yngsta, runt ett år, och de är sååå fantastiska.
Hur brukar ni märka av ägglossningen?
Själv brukar jag få rikliga Äl flytninhar dagen innan, sen brukar själva Äl infalla dagen efter och sen har jag 1-2 dagar till av Äl flytningar fast lite mindre.
Sen blir man alltid betydligt mer sugen också, typ börjar någon dag innan och håller i sig några dagar. Tycker det är så häftigt hur kroppen går att läsa av.
Då funkar vi likadant ;)
Det kommer nog snart ska du se!
Spännande! Haha ja det lät ju inget vidare kul med avbrott, hoppas de väljer att sova djupt inatt .
Nu blev jag allt avundsjuk, får vänta snällt 9 dagar till på Äl!
Lita och lyssna på kroppen! Den vet
Jag tänkte också att vi skulle göra en lista!
Jag vet dock inte datumen men jag hoppas på ägglossning i övermorgon. Justerar sedan om det blir annat!
-ÄL-lista-
4/5 Greta88
28/5 Linneisen
-BIM-lista
18/5 Greta88
10/5 Linneisen
-PLUS-lista
Haha oj skrev fel månad. Här kommer det rätta.
-ÄL-lista-
28/4 Linneisen
4/5 Greta88
-BIM-lista
10/5 Linneisen
18/5 Greta88
-PLUS-lista